  • Data: 2010-11-18 08:13:46
    Temat: Re: Dziewczyna i...
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skibuŚ.m" <variates@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:7834e179f138aa7e39238c9d95178124$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > cpt. Nemonapisal

    z.pl...

    > oo no właśnie o to mi chodziło;)
    > bo na brak zainteresowania nie narzekam :).. ale czy w dobrym świetle
    > są widziane dziewczyny na moto??... chyba nie bardzo bo wtedy spada
    > wam ego i udajecie niezadowolenie albo wyśmiewacie...

    Jak nie bardzo jak moja Córka tez powozi, nie dorabiaj filozofii tam
    gdzie jej nie ma :)
    To ze nie przepadam za stuntem to nie znaczy ze dziewczyna na motocyklu
    to dla mnie jakies wydarzenie. Jeszcze wiele lat temu to byla rzecz nie
    czesto spotykana, ale teraz to juz zupelna normalka. Podobnie nie dziwi
    mnie dziewczyna jako kierowca samochodu :)
    Nic niezwyklego.

    Pozdrawiam, Nemo