eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 58

  • 21. Data: 2019-04-30 10:44:16
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Apr 2019 09:19:15 +0200, w <5cc7f6e0$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    Irokez <n...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 2019-04-29 o 22:52, r...@k...pl pisze:
    >
    > >
    > > Nie da się, bo to droga gruntowa.
    > > Jeżeli nie jest, to zgłoś -- będzie wyznaczał.
    >
    > Zgadza się, iGO na mapach HERE też wybiera 8km trasę dopóki nie włączy
    > się drogi gruntowe. Wtedy w alternatywnych można wybrać trasę krótką te 5km.

    Hmm, 26min gruntową czy 8min asfaltem... :)
    Te 5km w 26m to chyba prędkość pieszego.


  • 22. Data: 2019-04-30 10:48:27
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Apr 2019 08:29:22 +0200, w <qa8q0e$rj2$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > > Pierwsze miejsce zajęły Automapa (42min/8/8) i NaviExpert (51/8/9)

    A podali jaki rodzaj trasy wybrali w nawigacjach?

    > > Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
    > > trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
    > > ostrzeżenia o kontrolach prędkości oraz informacje o limitach prędkości
    > > działają perfekcyjnie"

    Jakby jechali jak inni użytkownicy czyli +20/+30km/h pewnie wyniki byłyby inne
    :)

    > Czyli tak jak już pisałem - Naviexpert wcale nie prowadzi najlepszą
    > trasą, ani nawet najszybszą, skoro przyjechał na miejsce 7.
    > Prowadzi tylko trasą bez korków, choćby miało to ją znacznie wydłużyć,
    > przedrożyć i nijak nie przekładać się na czas.
    >
    > Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
    > nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
    > Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.

    Póki co wrażenia użytkowników są inne niż doktorów docentów nieużytkowników :P


  • 23. Data: 2019-04-30 11:34:45
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-04-30 o 10:35, T. pisze:

    > To teraz proszę mi pokazać, gdzie się włącza obsługę dróg gruntowych w
    > NE... :-)
    > Nie ma? A to szkoda...

    Nie wiem, nie używam, nigdy nie próbowałem z racji nachalnej polityki
    wciskania przez operatorów w telefony brandowane. Uważam, że obry
    produkt nie potrzebuje takiej polityki.

    > Ps. ten przykład był trochę z czapy, ale pamiętam gdzieś w koszalińskiem
    > skrót ok. 20 km dzięki przejechaniu ok, 1,5 km drogą gruntową. Tak
    > naprawdę była to bardzo szeroka droga szutrowa, a ruch na niej był jak
    > na drodze krajowej (miejscowi wiedzieli...). Tam NE raczej by nie
    > pokazał drogi, a była równa jak asfaltowa.
    > Jak więc wcześniej wspomniałem - chcę mieć wybór i wtedy oceniam program
    > jako dobry. Jesli program tego nie ma - odpada.

    Program bazuje na klasyfikacji dróg i nie wie, że ta gruntowa to
    szutrowa 4 pasy w jedną stroję do ścigania się kombajnów a ta druga to
    koń połamie nogi. Ty wiesz, i super, a program ma bezpiecznie kierowcę
    będącego pierwszy raz w tym kawałku świata doprowadzić z punktu A do
    punktu B.

    Inna sprawa, że jak piszesz Naviexpert nie pozwala świadomie włączyć
    gruntowych.


    --
    Irokez


  • 24. Data: 2019-04-30 11:58:32
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 10:35, T. pisze:

    > To teraz proszę mi pokazać, gdzie się włącza obsługę dróg gruntowych w
    > NE... :-)
    > Nie ma? A to szkoda...

    Jest coś takiego, jak "Najkrótsza 4x4" - to powinno brać pod uwagę drogi
    gruntowe. Ale rzeczywiście w NE samochodem nie da się wyznaczyć tej
    trasy przez gruntówkę (pieszą się da).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
    Avensis ADT270 1ADFTV sedan'11
    Kymco Xciting 500i sqter'08
    MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03


  • 25. Data: 2019-04-30 12:45:20
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Apr 2019 11:58:32 +0200, w <qa966b$773$1@node2.news.atman.pl>, LEPEK
    <g...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 30.04.2019 o 10:35, T. pisze:
    >
    > > To teraz proszę mi pokazać, gdzie się włącza obsługę dróg gruntowych w
    > > NE... :-)
    > > Nie ma? A to szkoda...
    >
    > Jest coś takiego, jak "Najkrótsza 4x4" - to powinno brać pod uwagę drogi
    > gruntowe. Ale rzeczywiście w NE samochodem nie da się wyznaczyć tej
    > trasy przez gruntówkę (pieszą się da).

    Ta opcja włącza gruntowe. Jeżeli jakąś gruntówkę pomija, to droga w mapie może
    być oznaczona jako niedostępna dla samochodów.


  • 26. Data: 2019-05-01 07:45:27
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-04-2019 o 10:48, r...@k...pl pisze:

    >>> Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
    >>> trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
    >>> ostrzeżenia o kontrolach prędkości oraz informacje o limitach prędkości
    >>> działają perfekcyjnie"
    >
    > Jakby jechali jak inni użytkownicy czyli +20/+30km/h pewnie wyniki byłyby inne
    > :)

    No tak, sztuczne utrzymywanie bzdurnie niskiej prędkości faktycznie może
    zniekształcić rezultaty.....
    Na pewno tak właśnie jechali?


    >> Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
    >> nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
    >> Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.
    >
    > Póki co wrażenia użytkowników są inne niż doktorów docentów nieużytkowników :P

    Pisałem, że porównuję algorytmy na ich stronach - wystarczy żeby sobie
    wyrobić zdanie o ich skuteczności.
    Więc daruj sobie chwalenie na siłę czegoś co potrafi takie kwiatki wymyślić.


  • 27. Data: 2019-05-01 07:45:54
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-04-2019 o 10:42, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 29 Apr 2019 23:50:30 +0200, w <qa7rj7$fcs$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
    > <a...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >
    >> W dniu 2019-04-29 o 22:49, r...@k...pl pisze:
    >>> Mon, 29 Apr 2019 20:38:54 +0200, w <5cc744be$0$499$65785112@news.neostrada.pl>,
    >>> "T." <k...@i...pl> napisał(-a):
    >>>
    >>>> Nie chodziło mi o wybór najszybszej trasy, ale najkrótszej. W Targeo i
    >>>> GM po prostu przeciągam na drogę, którą chcę jechać - mam wybór.
    >>>
    >>> Ale co mi po tym, że jest to na stronie jak nie ma tego w programie?
    >>>
    >>
    >> W programie możesz wybierać trasy alternatywne. Ale brak możliwości
    >> wybrania jednej spośród pokazanych - tylko wybór kolejnej itd.
    >
    > To w NE jest odwrotnie. W programie jest. Na stronie chyba też, przynajmniej
    > było.

    Nadal jest.


  • 28. Data: 2019-05-01 12:01:07
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 May 2019 07:45:27 +0200, w <qabbpn$i2g$1@node2.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > W dniu 30-04-2019 o 10:48, r...@k...pl pisze:
    >
    > >>> Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
    > >>> trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
    > >>> ostrzeżenia o kontrolach prędkości oraz informacje o limitach prędkości
    > >>> działają perfekcyjnie"
    > >
    > > Jakby jechali jak inni użytkownicy czyli +20/+30km/h pewnie wyniki byłyby inne
    > > :)
    >
    > No tak, sztuczne utrzymywanie bzdurnie niskiej prędkości faktycznie może
    > zniekształcić rezultaty.....
    > Na pewno tak właśnie jechali?

    "9 samochodów startowało równocześnie jadąc za wskazówkami nawigacji i
    przestrzegając limitów"

    > >> Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
    > >> nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
    > >> Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.
    > >
    > > Póki co wrażenia użytkowników są inne niż doktorów docentów nieużytkowników :P
    >
    > Pisałem, że porównuję algorytmy na ich stronach - wystarczy żeby sobie
    > wyrobić zdanie o ich skuteczności.
    > Więc daruj sobie chwalenie na siłę czegoś co potrafi takie kwiatki wymyślić.

    Absolutnie bezwartościowe porównanie, jako że aktualny stan drogowy jest
    odzwierciedlony na ok. kilkanaście km od startu.


  • 29. Data: 2019-05-02 12:56:36
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-05-2019 o 12:01, r...@k...pl pisze:

    >>>> Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
    >>>> nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
    >>>> Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.
    >>>
    >>> Póki co wrażenia użytkowników są inne niż doktorów docentów nieużytkowników :P
    >>
    >> Pisałem, że porównuję algorytmy na ich stronach - wystarczy żeby sobie
    >> wyrobić zdanie o ich skuteczności.
    >> Więc daruj sobie chwalenie na siłę czegoś co potrafi takie kwiatki wymyślić.
    >
    > Absolutnie bezwartościowe porównanie, jako że aktualny stan drogowy jest
    > odzwierciedlony na ok. kilkanaście km od startu.

    Możesz jaśniej?
    Chodzi o to, że na krótsze niż kilkanaście km odcinki, NE się nie nadaje?


  • 30. Data: 2019-05-02 13:30:01
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 May 2019 07:45:27 +0200, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 30-04-2019 o 10:48, r...@k...pl pisze:
    >>>> Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
    >>>> trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
    >>>> ostrzeżenia o kontrolach prędkości oraz informacje o limitach prędkości
    >>>> działają perfekcyjnie"
    >>
    >> Jakby jechali jak inni użytkownicy czyli +20/+30km/h pewnie wyniki byłyby inne
    >> :)
    >
    > No tak, sztuczne utrzymywanie bzdurnie niskiej prędkości faktycznie może
    > zniekształcić rezultaty.....

    Myslicie, ze nawigacje planuja uwzgledniajac rzeczywiste predkosci
    innych uzykownikow, czy "nie wiecej niz dopuszczalny limit" ?

    > Na pewno tak właśnie jechali?

    Ja bym nie mogl ... ale Warszawa, korki ... da sie szybciej ?

    J.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: