-
21. Data: 2019-04-30 10:44:16
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Tue, 30 Apr 2019 09:19:15 +0200, w <5cc7f6e0$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
Irokez <n...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 2019-04-29 o 22:52, r...@k...pl pisze:
>
> >
> > Nie da się, bo to droga gruntowa.
> > Jeżeli nie jest, to zgłoś -- będzie wyznaczał.
>
> Zgadza się, iGO na mapach HERE też wybiera 8km trasę dopóki nie włączy
> się drogi gruntowe. Wtedy w alternatywnych można wybrać trasę krótką te 5km.
Hmm, 26min gruntową czy 8min asfaltem... :)
Te 5km w 26m to chyba prędkość pieszego.
-
22. Data: 2019-04-30 10:48:27
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Tue, 30 Apr 2019 08:29:22 +0200, w <qa8q0e$rj2$1@node2.news.atman.pl>,
Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
> > Pierwsze miejsce zajęły Automapa (42min/8/8) i NaviExpert (51/8/9)
A podali jaki rodzaj trasy wybrali w nawigacjach?
> > Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
> > trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
> > ostrzeżenia o kontrolach prędkości oraz informacje o limitach prędkości
> > działają perfekcyjnie"
Jakby jechali jak inni użytkownicy czyli +20/+30km/h pewnie wyniki byłyby inne
:)
> Czyli tak jak już pisałem - Naviexpert wcale nie prowadzi najlepszą
> trasą, ani nawet najszybszą, skoro przyjechał na miejsce 7.
> Prowadzi tylko trasą bez korków, choćby miało to ją znacznie wydłużyć,
> przedrożyć i nijak nie przekładać się na czas.
>
> Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
> nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
> Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.
Póki co wrażenia użytkowników są inne niż doktorów docentów nieużytkowników :P
-
23. Data: 2019-04-30 11:34:45
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2019-04-30 o 10:35, T. pisze:
> To teraz proszę mi pokazać, gdzie się włącza obsługę dróg gruntowych w
> NE... :-)
> Nie ma? A to szkoda...
Nie wiem, nie używam, nigdy nie próbowałem z racji nachalnej polityki
wciskania przez operatorów w telefony brandowane. Uważam, że obry
produkt nie potrzebuje takiej polityki.
> Ps. ten przykład był trochę z czapy, ale pamiętam gdzieś w koszalińskiem
> skrót ok. 20 km dzięki przejechaniu ok, 1,5 km drogą gruntową. Tak
> naprawdę była to bardzo szeroka droga szutrowa, a ruch na niej był jak
> na drodze krajowej (miejscowi wiedzieli...). Tam NE raczej by nie
> pokazał drogi, a była równa jak asfaltowa.
> Jak więc wcześniej wspomniałem - chcę mieć wybór i wtedy oceniam program
> jako dobry. Jesli program tego nie ma - odpada.
Program bazuje na klasyfikacji dróg i nie wie, że ta gruntowa to
szutrowa 4 pasy w jedną stroję do ścigania się kombajnów a ta druga to
koń połamie nogi. Ty wiesz, i super, a program ma bezpiecznie kierowcę
będącego pierwszy raz w tym kawałku świata doprowadzić z punktu A do
punktu B.
Inna sprawa, że jak piszesz Naviexpert nie pozwala świadomie włączyć
gruntowych.
--
Irokez
-
24. Data: 2019-04-30 11:58:32
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: LEPEK <g...@w...pl>
W dniu 30.04.2019 o 10:35, T. pisze:
> To teraz proszę mi pokazać, gdzie się włącza obsługę dróg gruntowych w
> NE... :-)
> Nie ma? A to szkoda...
Jest coś takiego, jak "Najkrótsza 4x4" - to powinno brać pod uwagę drogi
gruntowe. Ale rzeczywiście w NE samochodem nie da się wyznaczyć tej
trasy przez gruntówkę (pieszą się da).
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT270 1ADFTV sedan'11
Kymco Xciting 500i sqter'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
-
25. Data: 2019-04-30 12:45:20
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Tue, 30 Apr 2019 11:58:32 +0200, w <qa966b$773$1@node2.news.atman.pl>, LEPEK
<g...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 30.04.2019 o 10:35, T. pisze:
>
> > To teraz proszę mi pokazać, gdzie się włącza obsługę dróg gruntowych w
> > NE... :-)
> > Nie ma? A to szkoda...
>
> Jest coś takiego, jak "Najkrótsza 4x4" - to powinno brać pod uwagę drogi
> gruntowe. Ale rzeczywiście w NE samochodem nie da się wyznaczyć tej
> trasy przez gruntówkę (pieszą się da).
Ta opcja włącza gruntowe. Jeżeli jakąś gruntówkę pomija, to droga w mapie może
być oznaczona jako niedostępna dla samochodów.
-
26. Data: 2019-05-01 07:45:27
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 30-04-2019 o 10:48, r...@k...pl pisze:
>>> Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
>>> trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
>>> ostrzeżenia o kontrolach prędkości oraz informacje o limitach prędkości
>>> działają perfekcyjnie"
>
> Jakby jechali jak inni użytkownicy czyli +20/+30km/h pewnie wyniki byłyby inne
> :)
No tak, sztuczne utrzymywanie bzdurnie niskiej prędkości faktycznie może
zniekształcić rezultaty.....
Na pewno tak właśnie jechali?
>> Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
>> nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
>> Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.
>
> Póki co wrażenia użytkowników są inne niż doktorów docentów nieużytkowników :P
Pisałem, że porównuję algorytmy na ich stronach - wystarczy żeby sobie
wyrobić zdanie o ich skuteczności.
Więc daruj sobie chwalenie na siłę czegoś co potrafi takie kwiatki wymyślić.
-
27. Data: 2019-05-01 07:45:54
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 30-04-2019 o 10:42, r...@k...pl pisze:
> Mon, 29 Apr 2019 23:50:30 +0200, w <qa7rj7$fcs$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
> <a...@p...onet.pl> napisał(-a):
>
>> W dniu 2019-04-29 o 22:49, r...@k...pl pisze:
>>> Mon, 29 Apr 2019 20:38:54 +0200, w <5cc744be$0$499$65785112@news.neostrada.pl>,
>>> "T." <k...@i...pl> napisał(-a):
>>>
>>>> Nie chodziło mi o wybór najszybszej trasy, ale najkrótszej. W Targeo i
>>>> GM po prostu przeciągam na drogę, którą chcę jechać - mam wybór.
>>>
>>> Ale co mi po tym, że jest to na stronie jak nie ma tego w programie?
>>>
>>
>> W programie możesz wybierać trasy alternatywne. Ale brak możliwości
>> wybrania jednej spośród pokazanych - tylko wybór kolejnej itd.
>
> To w NE jest odwrotnie. W programie jest. Na stronie chyba też, przynajmniej
> było.
Nadal jest.
-
28. Data: 2019-05-01 12:01:07
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Wed, 1 May 2019 07:45:27 +0200, w <qabbpn$i2g$1@node2.news.atman.pl>, Cavallino
<c...@k...pl> napisał(-a):
> W dniu 30-04-2019 o 10:48, r...@k...pl pisze:
>
> >>> Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
> >>> trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
> >>> ostrzeżenia o kontrolach prędkości oraz informacje o limitach prędkości
> >>> działają perfekcyjnie"
> >
> > Jakby jechali jak inni użytkownicy czyli +20/+30km/h pewnie wyniki byłyby inne
> > :)
>
> No tak, sztuczne utrzymywanie bzdurnie niskiej prędkości faktycznie może
> zniekształcić rezultaty.....
> Na pewno tak właśnie jechali?
"9 samochodów startowało równocześnie jadąc za wskazówkami nawigacji i
przestrzegając limitów"
> >> Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
> >> nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
> >> Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.
> >
> > Póki co wrażenia użytkowników są inne niż doktorów docentów nieużytkowników :P
>
> Pisałem, że porównuję algorytmy na ich stronach - wystarczy żeby sobie
> wyrobić zdanie o ich skuteczności.
> Więc daruj sobie chwalenie na siłę czegoś co potrafi takie kwiatki wymyślić.
Absolutnie bezwartościowe porównanie, jako że aktualny stan drogowy jest
odzwierciedlony na ok. kilkanaście km od startu.
-
29. Data: 2019-05-02 12:56:36
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 01-05-2019 o 12:01, r...@k...pl pisze:
>>>> Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
>>>> nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
>>>> Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.
>>>
>>> Póki co wrażenia użytkowników są inne niż doktorów docentów nieużytkowników :P
>>
>> Pisałem, że porównuję algorytmy na ich stronach - wystarczy żeby sobie
>> wyrobić zdanie o ich skuteczności.
>> Więc daruj sobie chwalenie na siłę czegoś co potrafi takie kwiatki wymyślić.
>
> Absolutnie bezwartościowe porównanie, jako że aktualny stan drogowy jest
> odzwierciedlony na ok. kilkanaście km od startu.
Możesz jaśniej?
Chodzi o to, że na krótsze niż kilkanaście km odcinki, NE się nie nadaje?
-
30. Data: 2019-05-02 13:30:01
Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 1 May 2019 07:45:27 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 30-04-2019 o 10:48, r...@k...pl pisze:
>>>> Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
>>>> trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
>>>> ostrzeżenia o kontrolach prędkości oraz informacje o limitach prędkości
>>>> działają perfekcyjnie"
>>
>> Jakby jechali jak inni użytkownicy czyli +20/+30km/h pewnie wyniki byłyby inne
>> :)
>
> No tak, sztuczne utrzymywanie bzdurnie niskiej prędkości faktycznie może
> zniekształcić rezultaty.....
Myslicie, ze nawigacje planuja uwzgledniajac rzeczywiste predkosci
innych uzykownikow, czy "nie wiecej niz dopuszczalny limit" ?
> Na pewno tak właśnie jechali?
Ja bym nie mogl ... ale Warszawa, korki ... da sie szybciej ?
J.