eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9
    aplikacji nawigacyjnych.
    Date: Thu, 02 May 2019 15:46:51 +0200

    Thu, 2 May 2019 12:56:36 +0200, w <qaeid3$ji3$1@node2.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Możesz jaśniej?
    > Chodzi o to, że na krótsze niż kilkanaście km odcinki, NE się nie nadaje?

    Dokładnie to co napisałem.
    Sytuacja live jest liczona na kilkanaście km naprzód. Reszta trasy na podstawie
    statystyki odcinków.
    Co mi po informacji, że w Szczecinie są korki skoro tam będę za kilka godzin?

    Trasa wyznaczona na www pokryje się z trasą aktualną tylko jeżeli dane live
    będą idealnie zgodnie z danymi statystycznymi.