eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych. › Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
  • Data: 2019-05-03 18:15:53
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: j...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 May 2019 22:03:39 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale pytanie jest inne - czemu NE, ten najlepszy z programow, o tym
    >korku nie wiedzial. I czemu nie widzial, ze miasto przejezdne :-)

    Każdy program ma takie wpadki. Np. AM potrafi poinformować o korku na
    trasie w takim miejscu, że nie masz już szansy na objechanie tego ;) A
    ja o korku wiedziałem wyjeżdżając już z Warszawy.

    >Inna sprawa, ze to sie potrafi szybko zmieniac.

    Też tak bywa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06