eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych. › Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9
    aplikacji nawigacyjnych.
    Date: Mon, 29 Apr 2019 23:55:00 +0200

    W dniu 2019-04-29 o 20:38, T. pisze:
    > (...)
    > AM pokazywała bardzo dokładnie czas dojazdu, ale zmodyfikowałem nieco
    > prędkości na różnego rodzaju drogach. Wychodziłem na różnice rzędu 15
    > minut przy trasie ok. 400 km.
    > Teraz jak jest - nie wiem, korzystam głównie z GM.
    > T.

    Po własnym dostrojeniu (wykonanym jeszcze bodajże na AM 5.x) do chwili
    obecnej pokazuje z dokładnością kilku minut na 300 km. trasie.
    Natomiast jak się śpieszę (czyli jadę ok. 65 przez wioski, gdzie jest
    50), to AM powoli aproksymuje do krótszego czasu drąc oczywiście ryja,
    abym zwolnił.
    Czasem nagle przelicza i zmienia trasę oraz czas - później dowiaduję
    się, że przykładowo był gdzieś jakiś wypadek lub inne tego typu zdarzenie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam