eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych. › Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
  • Data: 2019-04-30 08:29:22
    Temat: Re: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-04-2019 o 07:26, Mirek Ptak pisze:

    > Nie wiem, czy wrzucić mogę (Acta2 ;) ) to tylko więcej szczegółów dodam.
    > Trasa wiodła z Marek do Janek - 9 samochodów startowało równocześnie
    > jadąc za wskazówkami nawigacji i przestrzegając limitów.
    > W nawiasach będę podawał czas przejazdu/punkty za ostrzeżenia o
    > kontrolach(max10)/informacje o limitach prędkości(max10)
    >
    > Pierwsze miejsce zajęły Automapa (42min/8/8) i NaviExpert (51/8/9)
    > Ciekawy był opis w ramce NE - "Do celu byliśmy prowadzeni na około -
    > trasa liczyła 42km, co przełożyło się na długi czas przejazdu. Jednak
> [...]

    Czyli tak jak już pisałem - Naviexpert wcale nie prowadzi najlepszą
    trasą, ani nawet najszybszą, skoro przyjechał na miejsce 7.
    Prowadzi tylko trasą bez korków, choćby miało to ją znacznie wydłużyć,
    przedrożyć i nijak nie przekładać się na czas.

    Wydziwia, czyli robi coś dokładnie odwrotnego niż potrzeba - nikt kto
    nie ma adhd, nie potrzebuje tego typu algorytmu.
    Zwłaszcza jak trzeba za taki badziew zapłacić.