  • 1. Data: 2016-06-03 14:11:34
    Temat: Dzień kobiet, dzień kobiet...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Opowiem Wam moją historię i podeprę ją nawet filmem (spokojnie, nie ma
    "momentów", krew się nie leje, buty nie latają, nawet dźwięku nie ma, bo
    się o szejki sztiwensa jakieś EMI upomniało):

    https://youtu.be/OM1suQr5-i4

    Zajeżdżam pod sklep, widzę miejsce, parkuję pod daszkiem tyłem -- bo tak mi
    wygodniej i szybciej. W momencie jak już jestem w zasadzie na miejscu i
    sprawdzam czy w coś nie walnę żeby się wyprostować, Pani ze srebrnego
    Forda, którego widać po lewej (w 5 sek. filmu) zaczyna _wyjeżdżać_ tyłem z
    miejsca parkingowego i ryje mi bok auta (co "czuć" w 16-17 sek.) swoim
    przednim zderzakiem i nadkolem.

    Zniszczenia u mnie wyglądają tak:
    http://emide.pl/bump-m.jpg
    a u Pani tak:
    http://emide.pl/bump-f.jpg

    U mnie kontakt, jak widać, jest od nadkola, przez tylne drzwi.
    To przetarcie pół metra dalej na drzwiach to też kontakt
    od zderzaka Forda.

    Co Waszym zdaniem "zaproponowała" policja,
    ew. jakie Wy macie zdanie na temat tej sytuacji?

    Ps. Cdn. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2016-06-03 14:17:02
    Temat: Re: Dzień kobiet, dzień kobiet...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.06.2016 14:11, Myjk wrote:

    > Co Waszym zdaniem "zaproponowała" policja,
    > ew. jakie Wy macie zdanie na temat tej sytuacji?

    A jest tam strefa ruchu? Bo jak nie to zaproponowała zapewne, żebyście
    się dogadali bo to nie ich broszka;)

    Shrek

  • 3. Data: 2016-06-03 14:18:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.06.2016 14:11, Myjk wrote:

    > Co Waszym zdaniem "zaproponowała" policja,
    > ew. jakie Wy macie zdanie na temat tej sytuacji?

    Pani włączała się do ruchu, co zasadniczo kończy dyskusję.

    Shrek

  • 4. Data: 2016-06-03 14:20:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jun 2016 14:17:02 +0200, Shrek

    > A jest tam strefa ruchu? Bo jak nie to zaproponowała zapewne, żebyście
    > się dogadali bo to nie ich broszka;)

    Tak, tam jest normalna droga publiczna. W kostce, ale publiczna.
    Więc rozstrzygnięcie było na miejscu zaproponowane inne niż
    "to nie nasza broszka". :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2016-06-03 14:57:32
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-03 o 14:11, Myjk pisze:
    > Co Waszym zdaniem "zaproponowała" policja,

    Wnosząc po tytule posta, to mandat dla Ciebie :)

  • 6. Data: 2016-06-03 15:07:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jun 2016 14:57:32 +0200, twistedme

    > Wnosząc po tytule posta, to mandat dla Ciebie :)

    No ba, ale uzasadnienie zgadnij. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2016-06-03 15:09:40
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-03 o 15:07, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Jun 2016 14:57:32 +0200, twistedme

    > No ba, ale uzasadnienie zgadnij. ;)

    Kobietom się ustępuje :)

  • 8. Data: 2016-06-03 15:18:03
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Fri, 3 Jun 2016 14:57:32 +0200, twistedme

    > No ba, ale uzasadnienie zgadnij. ;)

    Cofający ustępuje pierwszeństwa wszystkim.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2016-06-03 15:32:55
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2016-06-03 o 15:18, yabba pisze:
    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Cofający ustępuje pierwszeństwa wszystkim.

    Tu cofali oboje...

  • 10. Data: 2016-06-03 15:33:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    kto byl za tym zeby wzywac Policje?