  • Data: 2016-06-03 22:54:03
    Temat: Re: Dzień kobiet, dzień kobiet...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk"

    > Szczerze, macki mnie opadły. :D

    Ha! Dodzwoniłem się w końcu do starszego aspiranta (wcześniej przez pół
    dnia nie odbierał telefonu, bo wg. dyspozytora przesłuchiwał niewinnych).
    Odpalam więc z cienkiej rury: dlaczego list został doręczony dopiero
    wczoraj, czyli dwa tygodnie po czasie wezwania? Na co pan starszy aspirant,
    rzecze: a pan udowodni, że pan list wyjął ze skrzynki wczoraj, a nie
    miesiąc temu... Dobrze, że mam podłogę na poddaszu, bo by mi ręce opadły do
    samej ziemi i bym miał teraz poobijane dłonie... Ale ewidentnie trafiłem na
    łaskawcę, bo kolejny termin przesłuchania (i mam zabrać nagranie z kolizji
    -- bo jak nie, to w ryja!) wyznaczył na przyszły wtorek.
    ---
    A o co konkretnie chodzi ?

    Bo:
    1. Listy urzędowe doręcza się poleconym.
    2. Skoro jesteś już podejrzany to możesz wyśmiać te żądania.