  • 11. Data: 2009-05-26 19:24:13
    Temat: Re: Dzień dobry :)
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Baran pisze:
    > Dzień dobry

    Siema. FAQ, mam nadzieję, czytał ? I do zobaczenia w 2OO albo Hartowcu -
    poszukaj tematu "Rocznica" by Różański.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-05-26 19:54:56
    Od: Baran <g...@o...pl>

    On 2009-05-26 21:09:11 +0200, Piotr May <p...@r...pl> said:

    > Tylko ze jeden Baran to pl.rec.motocykle już był i pewnie od czasu do
    > czasu zaglada jeszcze.

    Jesli wroci i bedzie roscil pretensje co do nick'u to na pewno sie
    jakos dogadamy.
    Zreszta pewnie tez na czym innym jezdzil albo skad inad byl, wiec
    jakies cechy rozpoznawcze
    powinny nas roznic :)

    A odn czwartku w 2oo - na 90% bede.

    Łukasz 'Baran' Barański
    Honda NTV650 Deauville

  • 13. Data: 2009-05-26 20:09:42
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 21:54, Baran <g...@o...pl> wrote:
    jeszcze.
> [...]
    > jakos dogadamy.
    > Zreszta pewnie tez na czym innym jezdzil albo skad inad byl, wiec

    Nie, no wiesz bo tu kiedys byla taka zasada ze jak juz ktos sie dal
    poznac - byl a oni zawsze wracaja, to sie dlatego jego nicka juz nie
    dublowalo.
    No a po za tym jak Baran wroci za 2 lata a Ty jednak zdecydujesz sie
    nas polubic, to co nagle bedziemy musieli zapamietac Cie pod inna
    nazwa. My jak ktorys z kolegow dzisejszego dnia napisal nie mlodzi
    jestesmy, pamiec tez w zwiazku z tym nie tak elastyczna :(
    No to moze pomysl i wymysl jakiegos innego nicka, co? :)

    pozdro
    Mika
    z mietla

  • 14. Data: 2009-05-26 20:40:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-26 20:50:13 +0200, Jacek Różański <j...@e...pl> said:

    > Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

    Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z
    Pieców nadaje.
    Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 15. Data: 2009-05-26 20:43:07
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Mika wrote:

    > No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali

    wszyscy? wszyscy 10 osob?
    ihihihihi

    --
    pozdrawiam, lesor
    rosSynAnt

  • 16. Data: 2009-05-26 20:46:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > i nie trzeba miec do tego 60 lat i 25 motocykli za sobą.

    czekaj czekaj. Zakan, powiedz panu ile masz lat ;)

    --
    - gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-05-26 21:31:42
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    > No to moze pomysl i wymysl jakiegos innego nicka, co? :)

    Nie bede na sile rzezby tworzyl. Jesli gosc juz taki byl, to zostane
    tylko przy imieniu i nazwisku,
    mam nadzieje ze jest wystarczajaco unikalne. Nick i tak pewnie z czasem
    sam jakis przylgnie :)

    > Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z
    > Pieców nadaje.
    > Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

    Ave! :)

    > Siema. FAQ, mam nadzieję, czytał ?

    Czytal. Dzieki za linka.

    Lukasz Baranski
    Honda NTV650 Deauville

  • 18. Data: 2009-05-26 22:06:53
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 20:53:12 +0200
    Jacek Różański wrote:

    > Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie
    > i nie mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w
    > obecności Pani Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

    Pewnie masz waści rację, bo też mi się to nie podoba.
    Pożyjemy, zobaczymy, może nie będzie tak źle.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 19. Data: 2009-05-26 22:10:49
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacek Różański pisze:
    > Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie i nie
    > mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w obecności Pani
    > Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

    zanim mi zarzucisz falsz to sie zastanów 2 razy, prosze. Nie mam w
    zwyczaju pisac pod publiczke. Moze naiwny jestem?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 20. Data: 2009-05-27 06:07:34
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Baran wrote:
    Łukasz 'Baran' Barański
    Honda NTV650 Deauville

    Nie ma takiej Hondy, jest NTV650 zwana Revere i jest NT650V zwana
    Deauville :))

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98