  • 21. Data: 2009-05-27 07:17:16
    Temat: Re: Dzień dobry :)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Mika pisze:

    > Na poczatek beda Ci radzic zebys przeczytal FAQ - adresu szukaj w
    > postach Magica gdzies w stopce.

    Hej,

    to też dostałem na 1 "strzał" z precla... ;)

    > No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali
    > Jak juz przezyjesz i nadal bedziesz pisal, no to juz bedzie z gorki z
    > tym motocyklizmem ;-)

    hmm... a mnie ten zaszczyt ominął, może 175 się nie należy... ;););)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 22. Data: 2009-05-27 08:14:52
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Baran" <g...@o...pl> wrote in message
    > Dzień dobry,
    >
    > Niniejszym chciałbym się grzecznie przywitać ze zgromadzonymi tu
    > tubylcami.
    > Mam na imię Łukasz, jeżdżę na beżowej NTV650 po (dziurawych) ulicach
    > Warszawy.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
    > do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.
    >
    > Łukasz 'Baran' Barański, nowy użytkownik grupy.

    Do czego to dochodzi, post jak wyzej brzmi jak prowokacja ;) Witam
    serdecznie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 23. Data: 2009-05-28 20:12:08
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    de Fresz pisze:

    > Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z
    > Pieców nadaje.
    > Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

    Ależ skutecznie się kryje, nawet makówke kupił!

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 24. Data: 2009-06-01 16:55:24
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Baran" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
    > do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.

    O rety, aż mię przytkało!

    Czytam grupe z opóźnieniem i właśnie przebrnąłem przez polemiki z kolegą G.
    Jakbym czytał na bieżąco to bym pewnie się zangażował emocjonalnie, ale tak
    z dystansu to sobie tylko myślę jak strasznie bez sensu to było.

    Potem był link do artykułu o agresji i zastanawiałem się co by było jakby mi
    taki G. w twarz powiedział to, co niektórym tu wypisywał. No... nie wiem co
    by było ale już na pewno nie rozmowa.

    I tak sobie siedzę i kontempluję, cały czas utrzymując się w stylistyce
    "wyrazów na p i na ch", a tu takie rzeczy! Oczywiście pierwszym odruchem
    było, że prowokacja. A potem mi się zrobiło wstyd. Zamiast usmiechnąć się
    przyjaźnie podejrzewam spisek Złego. No bez sensu.

    Nie wiem czy można mnie nazwać "zgromadzonym tu tubylcem" (czytam grupę od
    wielu lat, ale piszę bardzo sporadycznie i nie udzielam się w realu) ale w
    każdym razie bardzo miło mi poznać. Pewnie się spotkamy kiedyś bo ja też z
    Wawy.

    pozdrawiam serdecznie,

    --
    greg