  • Data: 2024-08-06 13:19:52
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Aug 2024 06:32:55 +0200, Cavallino wrote:

    > Na tej samej zasadzie, 19 to jeszcze nie tak zimno, więc po co grzać więcej?

    No i jest to całkiem dobra rada na zimne dni. Ekologiczna, oszczędna
    :-)

    Aczkolwiek ... chwalilem ZX Spectrum 128+, bo mozna było sobie ręce
    ogrzać na radiatorze w zimie.
    Ale ile wtedy miałem w mieszkaniu ... 19 czy ciut mniej :-)

    Aczkolwiek są przepisy - w pokojach 20, w łazience 24, w klasach
    szkolnych 18.

    I googgle jeszcze podpowiada
    https://biznes.interia.pl/finanse/news-ogrzewanie-mi
    eszkania-w-bloku-to-obowiazek-minimalna-tempera,nId,
    7303620

    "Pod koniec 2022 roku w Gdyni miała miejsce sprawa, która mocno odbiła
    się echem w mediach. Mandat za nieogrzewanie mieszkania dostała
    mieszkanka, która przykręcała kaloryfery w ciągu dnia. Zarządcy ze
    spółdzielni analizując rozliczenia odkryli, że zużycie ciepła jest
    zdecydowanie niższe niż wymagane. W wewnętrznym regulaminie zapisano
    bowiem zakaz utrzymywania w lokalu temperatury poniżej 16 stopni."

    Dopłata w zasadzie słuszna, ale czy ktoś tu nie przekroczył
    uprawnien/ostało się w apelacji?

    Regulamin jakby bezprawny, skoro ma być 20C, wątpię aby pani zeszła
    ponizej 16, chyba że wietrzenie ostre robiła, pani coś tam ogrzewała,
    wieć nie wiem czy można było wykryć ze nie ogrzewa w ciągu dnia ...

    Te nowoczesne podzielniki elektroniczne cwane, może dało się odczytac
    temperaturę w pomieszczeniach i wyszło 15C ..

    J.