  • Data: 2024-08-17 20:57:06
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Mają opory tzn.?
    >
    > Na plaży bywa tak gorąco że piasek parzy.

    I nadal ludzie nie mają tam problemów z poceniem się.

    > Ja w ostatni tydzień zrobiłem 1200 km. Tankowałem dwa razy (albo trzy, nie
    > pamiętam). Ile razy (i godzin) musiałbym ładować przez ten czas Twizy?

    Przecież Twizy w ogóle nie tankuje się. Opowiadasz o problemach z
    tankowaniem swojego smroda, że trzeba jeździć nim na stację. No ale jak
    nie potrzeba, jak wystarczy tylko włożyć wtyczkę do gniazdka, to jakie
    może mieć znaczenie że Ty masz problem z częstym jeżdżeniem smrodem na
    stację benzynową.

    > Czy
    > zmieściłbym do niego dwa rowery?

    Po co miałbym mieścić w nim rowery?