  • 31. Data: 2011-03-16 15:18:48
    Temat: Re: Dzielne chłopaki!
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-16 14:35:14 Jakub Witkowski

    > Testowałeś ile czasu zajmuje takie nieprzyjęcie?

    Testowałem. Najbardziej upierdliwy
    był brak miejsca pod sądem. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 32. Data: 2011-03-16 15:21:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-16 14:57, Kamil pisze:

    > Przyznaje ci racje, nie wzialem pod uwage opcji mieszkania w miejscu, gdzie po
    prostu "kabel nie dochodzi", ale jednak jakis internet zawsze powinien byc.

    Niekoniecznie... i to nawet w dużym mieście, służę przykładem.

    Generalnie nie widzę nic dziwnego w wymaganiu od potencjalnego
    pracownika, aby miał warunki do wykonywania danej pracy. A co do
    zwrotu kosztów to oczywiście będzie tak jak się strony umówią,
    można też wrzucić w koszty uzyskania przychodu.

  • 33. Data: 2011-03-16 15:23:52
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-16 13:41:01 Michał Gut

    > a moze mial denata w bagazniku:)))))))))

    O tym nie pomyślałem hehe ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 34. Data: 2011-03-16 15:26:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-16 15:18, Myjk pisze:
    > 2011-03-16 14:35:14 Jakub Witkowski

    > Testowałem. Najbardziej upierdliwy
    > był brak miejsca pod sądem. :P

    I chętnie uwierzę że było ciekawiej, ale żeby szybciej? ;)

  • 35. Data: 2011-03-16 15:34:57
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-16 15:26:25 Jakub Witkowski

    > I chętnie uwierzę że było ciekawiej,

    Było dość zabawnie. :)

    > ale żeby szybciej? ;)

    Rozprawy w grodzkim trwają krótko. Satysfakcja ze swojej racji nie da
    się przełożyć na "stracony" czas. Wg mnie na takie oczywiste
    "obsysanie" z kasy trzeba go po prostu znaleźć. Głównie dla zasady.
    IMHO :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 36. Data: 2011-03-16 15:52:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Mar 2011 09:50:16 +0100, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

    >ty to jednak masz cos z glowa nie tak
    >jesli musi byc dyspozycyjny cala noc to gdzie ma ten samochod trzytmac? na

    a co za problem, żeby wraz z załatwieniem lokalizacji "dyżurnych"
    zadbać o miejsce do parkowania dla nich?
    Przecież te zakazy parkowania są (często) w miejscach, gdzie
    parkowanie - zwłaszcza dużego auta - utrudnia ruch.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 37. Data: 2011-03-16 16:41:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-16 15:34, Myjk pisze:
> [...]
    > się przełożyć na "stracony" czas. Wg mnie na takie oczywiste
    > "obsysanie" z kasy trzeba go po prostu znaleźć. Głównie dla zasady.

    No ja tez się podroczyłem "w imię zasad" i dla funu ze strażą miejską, z sukcesem
    zresztą, ale gdybym policzył stracony czas/utracony dochód, to finansowo jestem do
    tyłu :)

  • 38. Data: 2011-03-16 21:47:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 10:59:36 +0100, news-gazeta wrote:
    >Jak można wyprzedzać coś co się nie rusza? W tym przypadku dziura w jezdni.
    >Nie chce mi się cytować tutaj kodeksu, ale dla mnie to jest zwykle omijanie,
    >a wtedy żadne linie nic do tego nie maja.

    Ale co tam pisze na mandacie ? bo jesli "naruszenie zakazu
    wyprzedzania" to skad wiadomo ze dziure.
    Bo obwiniony tak twierdzi po uprawomocnieniu zarzutu ? :-P

    J.

  • 39. Data: 2011-03-17 00:18:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Dokładnie tak parkuje, a straszaki przyjechały na interwencje mieszkańców.

    wiesz czy strzelasz?

    ogolnie uwazam ze nadgorliwosc gorsza od faszyzmu. nie mogli sobie polatac
    za innymi autami? jesli przyjechali na interwencje mieskzancow to albo to
    banda sk...ow albo musi byc tam bardzo bardoz ciasno (co akurat ze zdjecia
    nie wynika w zaden sposob). abstrachujac od historyjki z demotywatora (co
    jak ktos slusznie zauwazyl w wiekszosci bajki gimnazjalistow) to pojazd
    uprzywilejowany IMHO nie powiniem miec szans na blokadę zapisanych w prawie.
    Dla mnie niezaleznie od tego czy komus utrudnia wyjazd czy nie nie powiniem
    miec blokowanego kola. CONAJWYZEJ jednostka zarzadzajaca tym pojazdem
    powinna zostac upomniana jesli to powtarzajace sie parkowanie w
    utrudniajacym zycie miejscu. A tak? wyobraz sobie ze po wypadku ktos
    pitrzebuje krwi w srodku nocy. koles wybiega do auta i zonk.
    czas leci a tu trzeba organizowac drugiego dyzurujacego (o ile istnieje).
    Ten samochod jest oznaczony i przystosowany do bycia uprzywilejowanym. Ma
    brac cywilne auto i gnac 100 przez miasto w noc? Zgarnie go policja lub
    fotoradar. Moze sie wytlumaczy ale to kolejne minuty uciekające....
    dywagowac moglibysmy sobie w nieskonczonosc.

  • 40. Data: 2011-03-17 00:46:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-16, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

    [ciach]
> [...]
    > Dla mnie niezaleznie od tego czy komus utrudnia wyjazd czy nie nie powiniem
    [ciach]

    Zgoda. Tyle, że pojazd uprzywilejowany to jest dosyć konkretnie opisany
    w przepisach. Z pewnością pamiętasz: światła, sygnały dźwiękowe, pojazd
    w ruchu... takie tam... Zaparkowana karetka to *nie jest* pojazd
    uprzywilejowany!

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski