  • 21. Data: 2011-03-16 14:06:48
    Temat: Re: Dzielne chłopaki!
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2011 07:30, Jacek wrote:
    > http://demotywatory.pl/2838695/Polska
    > http://demotywatory.pl/2824905/Polska
    >
    > Jak chcemy szanować prawo, to nie może się ono kłócić ze zdrowym

    I jeszcze kierowca wyrzucil z autobusu pasazerke, a chlopak przylepil
    gume do wlosow mamusi rozbrykanego dziecka mowiac cos o bezstresowym
    wychowaniu.

    W te pierdoly z demotow wierza chyba tylko gimnazjalisci, wrzuc na luz.

    Kamil

  • 22. Data: 2011-03-16 14:12:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-16 13:43, Michał Gut pisze:
> [...]
    takich, co to nie mają gdzie parkować w trakcie dyżuru, więc nie są w stanie go
    świadczyć w sposób odpowiedni tzn. bez blokad na kołach.

    > w ogloszeniu: wymagane miejsce postojowe pod blokiem
    > zartujesz:) to nie byloby zgodne z kodeksem pracy

    A jak szukasz np. osoby do pracy zdalnej, to wymaganie posiadania stałego
    łącza będzie dyskryminujące w świetle kodeksu pracy?

  • 23. Data: 2011-03-16 14:13:52
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2011 13:12, Jakub Witkowski wrote:

    > A jak szukasz np. osoby do pracy zdalnej, to wymaganie posiadania stałego
    > łącza będzie dyskryminujące w świetle kodeksu pracy?

    To juz zmartwienie pracodawcy, zeby takie lacze zapewnic.

    Kamil

  • 24. Data: 2011-03-16 14:14:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-16 13:39, Michał Gut pisze:

    > ofkors - ale osobiscie traktowalbym takie dyzurne auto jako uprzywilejowany parking
    > np zglosic sie imo powinien do miasta zeby mu koperte wymalwoali w tym miejscu i po
    problemie.

    > a zalozenie blokady na to auto uwazam za przejaw zwyklego skurwysynstwa. jak tak
    stolec cisnie tych straznikow to mogli wyslac wlascicielowi ambulansu liscik - nie
    musza blokowac auta. nie takiego.

    Jeśli raz zauważyli, i zaraz zablokowali, to faktycznie niefajnie.
    Ale jeśli on tam parkuje notorycznie, w miejscu niedozwolonym
    i przeszkadzając sąsiadom, to co? Pogodził byś się z tym?

  • 25. Data: 2011-03-16 14:14:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-16 14:13, Kamil pisze:

    > To juz zmartwienie pracodawcy, zeby takie lacze zapewnic.

    :)

  • 26. Data: 2011-03-16 14:21:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    > Jeśli raz zauważyli, i zaraz zablokowali, to faktycznie niefajnie.
    > Ale jeśli on tam parkuje notorycznie, w miejscu niedozwolonym
    > i przeszkadzając sąsiadom, to co? Pogodził byś się z tym?

    Dokładnie tak parkuje, a straszaki przyjechały na interwencje mieszkańców.

  • 27. Data: 2011-03-16 14:23:05
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2011 13:14, Jakub Witkowski wrote:

    > :)

    Moj poprzedni jakos nie mial z tym problemu, nie wyobrazam sobie placic
    za mozliwosc pracy, to jemu zalezy na mnie, nie odwrotnie. :)

    Kamil

  • 28. Data: 2011-03-16 14:35:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-16 10:40, Myjk pisze:
    > 2011-03-16 09:51:55 Michał Gut

    > Czasu na nieprzyjęcie mandatu? Hm...

    Testowałeś ile czasu zajmuje takie nieprzyjęcie?

  • 29. Data: 2011-03-16 14:38:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-16 14:23, Kamil pisze:

    > Moj poprzedni jakos nie mial z tym problemu, nie wyobrazam sobie placic za
    mozliwosc pracy, to jemu zalezy na mnie, nie odwrotnie. :)

    Ale jakby nie o tym mowa, kto płaci. Poza tym sytuacja że "to jemu zależy
    na mnie" jest mimo wszystko nadal dość egzotyczna na dzisiejszym rynku pracy.

  • 30. Data: 2011-03-16 14:57:17
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2011 13:38, Jakub Witkowski wrote:

    > Ale jakby nie o tym mowa, kto płaci. Poza tym sytuacja że "to jemu zależy
    > na mnie" jest mimo wszystko nadal dość egzotyczna na dzisiejszym rynku
    > pracy.

    Przyznaje ci racje, nie wzialem pod uwage opcji mieszkania w miejscu,
    gdzie po prostu "kabel nie dochodzi", ale jednak jakis internet zawsze
    powinien byc.

    Egzotyczna czy nie, sluzbowy telefon czy samochod kosztuja co miesiac
    duzo wiecej, niz stale lacze, wiec z puntku widzenia pracodawcy to nie
    jest dziura w budzecie, a jakos nie wyobrazam sobie uzywac prywatnego do
    pracy tak samo, jak placic rachunki za swoj telefon dzwoniac do klienta.

    Kamil