    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dzielne chłopaki!
    Date: Thu, 17 Mar 2011 00:18:17 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Dokładnie tak parkuje, a straszaki przyjechały na interwencje mieszkańców.

    wiesz czy strzelasz?

    ogolnie uwazam ze nadgorliwosc gorsza od faszyzmu. nie mogli sobie polatac
    za innymi autami? jesli przyjechali na interwencje mieskzancow to albo to
    banda sk...ow albo musi byc tam bardzo bardoz ciasno (co akurat ze zdjecia
    nie wynika w zaden sposob). abstrachujac od historyjki z demotywatora (co
    jak ktos slusznie zauwazyl w wiekszosci bajki gimnazjalistow) to pojazd
    uprzywilejowany IMHO nie powiniem miec szans na blokadę zapisanych w prawie.
    Dla mnie niezaleznie od tego czy komus utrudnia wyjazd czy nie nie powiniem
    miec blokowanego kola. CONAJWYZEJ jednostka zarzadzajaca tym pojazdem
    powinna zostac upomniana jesli to powtarzajace sie parkowanie w
    utrudniajacym zycie miejscu. A tak? wyobraz sobie ze po wypadku ktos
    pitrzebuje krwi w srodku nocy. koles wybiega do auta i zonk.
    czas leci a tu trzeba organizowac drugiego dyzurujacego (o ile istnieje).
    Ten samochod jest oznaczony i przystosowany do bycia uprzywilejowanym. Ma
    brac cywilne auto i gnac 100 przez miasto w noc? Zgarnie go policja lub
    fotoradar. Moze sie wytlumaczy ale to kolejne minuty uciekające....
    dywagowac moglibysmy sobie w nieskonczonosc.