-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Działanie sprzęgła po wymianie pompy
Date: Thu, 29 Jun 2017 00:42:31 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 41
Message-ID: <X...@l...net>
References: <1hd937j4qqm8e$.3d6kp06ads86.dlg@40tude.net>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="8cf6cc421aca13654ae335c7e80108f4"; logging-data="1614";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/05IS2XrJfJ+DlwBCAiFsfjz3qFlaC8EI="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Cancel-Lock: sha1:SL2/yolepGi9RiCz9G3zoBhYn9c=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609127
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:
> Wcześniej pedał chodził dość twardo, teraz bardzo miękko (za
> bardzo na mój gust)
tak może być
, ALE: wcześniej sprzęgło brało około połowy
> skoku, teraz w górnej 1/3
pompa jest teraz "dłuższa" bardziej wyciska płyn
> wróciłem do warsztatu po wyjaśnienia i usłyszałem, że punkt
> łapania sprzęgła nie jest regulowany, tylko narzucony konstrukcją
> pompy, pompa została założona prawidłowa od tego modelu, więc
> inaczej być nie może.
może być bo było :)
> Mam nieodparte wrażenie, że to była odpowiedź obliczona na
> spławienie upierdliwego klienta i że jednak coś skopali.
no była ale co oni ci teraz poradzą? zeszlifują popychacz?
nawiercą i skrócą?
Lekka zmiana produkcyjna wymiaru przekłada sie na wielką zmianę
odczuwania sprzęgła. Nie pierwszy raz nowe cześci są gorsze od tych
sprzed 10 lat.
--
Piter
http://piterpro.private.pl/xnews/
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.17 09:40 Adam
- 29.06.17 09:45 Maciek
- 29.06.17 10:30 viktorius
- 29.06.17 13:02 nadir
- 29.06.17 15:09 Zenek Kapelinder
- 29.06.17 15:10 Maciek
- 29.06.17 15:42 J.F.
- 29.06.17 16:39 Adam
- 29.06.17 16:41 Adam
- 29.06.17 18:05 nadir
- 29.06.17 18:30 Zenek Kapelinder
- 29.06.17 19:25 Maciek
- 29.06.17 19:39 Zenek Kapelinder
- 29.06.17 20:18 J.F.
- 29.06.17 21:01 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=