  • Data: 2007-02-21 19:42:02
    Temat: Re: Działania UKE pogarszają konkurencyjność rynku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Paszkowski <s...@g...com> writes:

    > 250 zł za 1Mb/s to dla ciebie dużo ?

    Sporo w porownaniu z innymi miejscami (np. za granica), ale da sie
    wytrzymac.

    > Internet operatorski nigdy nie był w polsce tak tani jak jest
    > obecnie.

    No jasne, wyobrazasz sobie przeciwna sytuacje? Kiedys sieci LAN 10 Mbps
    to byly te "szybkie", teraz 1 Gbps sa "umiarkowanie szybkie".

    > Co jak co ale jak dla mnie te 250 zł za 1Mb/s to jest bardzo
    > mało.

    Sytuacja sie zmienia. Pamietaj ze to nie cena (az tak) spadla a glownie
    szybkosc wzrosla - wciaz te pare tysiecy trzeba zaplacic.
    --
    Krzysztof Halasa