eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii › Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Date: Thu, 5 Mar 2015 02:04:01 +0100
    <54f36f80$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>
    <md00fj$72v$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <54f4e0b7$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <md70es$9hb$1@node2.news.atman.pl>
    <54f78644$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:54f78644$0$2190$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie opłaca się. Nikomu

    Aż ktoś definitywnie prześpi wejście konkurencji. A wtedy rzeczywiście, już
    się stuprocentowo opłacać nie będzie, bo pyskować do ludzi we wsi, którzy
    mieli by już net, że może wezmą od tych drugich, to rzeczywiście, chyba już
    za duże ryzyko. Było wcześniej, gdy było to "nieopłacalne"...
    Ostatecznie wiocha skrzyknie się na jakiegoś tułeja (Tooway) którego lekramy
    pchane pod aplikacjami na Andruta wkurwiają nieziemsko, albo innego
    gołębiego srajda satelitarnego i solidarnie będą uiszczać, stanie u sołtysa,
    po WiFi poleci rozdział, telefony po SIP, czy w Skypie, net, może coś z
    telewizorni, chyba, że jakiś MPX blisko, bo do gołych cip to satelita i RTL
    już indywidualnie... chyba, że łącza styknie na jakiś streaming. Nie wiem,
    czy Tlenofon jeszcze istnieje, a jeśli, to czy nadal przejmuje numer, a
    Tlenofon, to chyba po SIP, który każdy śmiardfon chyba ma; myślę, że
    niewielkie zauważalne opóźnienie da się przeboleć...
    A wtedy, jak przyjcie Ciocia Tepsia z Oranżadką dla popitki, to sołtys
    powie, że "my już cioci nie kochamy".
    Tak, niby można po GSM, czy UMTS, itd. Ale czy miało by odpowiednią
    przepływność?

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you