eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie liniiRe: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Data: 2015-03-13 12:17:31
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ba29d792-6d82-4fb7-aa9a-9e1f6b15b3c3@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 5 marca 2015 02:04:02 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Takich sytuacji znam sporo - rejonów wiejskich, które zostały podłączone
    > do
    > świata za pomocą łącza internetowego z TKtelekomu na najbliższej czynnej
    > stacji kolejowej i stada tanich linków radiowych w darmowym paśmie

    Wolne moce były, kasa jednak pachniała, to się schylili po te kilka groszy.

    > 2,4 i 5 GHz. Wyrastały takie biznesy około 10 lat temu, oferowały
    > przepustowości
    > nawet po 8 Mb/s. Mimo technicznej degrengolady i niezgodności ze sztuką,
    > "kolokacji" anten na dachach kościołów, silosów, co wyższych stodół,
    > działało
    > to jako tako, często działa nadal.

    I na Ciotuchnę Tepsę-Sepsę się nie oglądają. Conajwyżej w miejscu punktu
    styku, jeśli już.

    > Znam taką sieć w północnej Wielkopolsce, w której po łączach radiowych
    > w paśmie 5 GHz jest dostępny streaming TV, klient dostaje "dekoder" IP,
    > podłącza pod telewizor i ogląda.

    Teoretycznie dało by się, żeby komp to robił, ale jeśli kompa można
    odciążyć, to chyba dobrze?
    W każdym razie, u mnie MediaBox się zachowuje, jakby to po IP szło, tylko
    nie określę, czy kontaktowym, czy nienumerowanym...? Ci co mieli/mają
    Packet-Radio z dojściem do netu, powinni wiedzieć, o co mi chodzi. (coś a-la
    encap) (sorry, nie chce mi się myśleć, odkąd mnie rano te *.* z firmy Welmax
    obudziły (więcej w osobnym newsie))

    > A TPSA jest... no cóż... technologicznie obciążona kopaniem rowów,
    > pozwoleniami na budowę, uzgodnieniami, pasami drogowymi,
    > przeciskami... i jej się nie opłacało.

    To ja myślę, że zbieractwo złomu powinno zrobić jak z (mogę kłamać co do
    szczegółów, bo dość dawno było) łączem Warszawa-Wołomin, gdzie notorycznie
    kradziono kabel. W końcu zrobiono radiolinię i kradzieże ustały :) Radiolkę
    do Sołtysa, antenkę na dachu, odpiorunioną, punkt dostępowy i jadziem po
    wifi. Ale czy się komu chce? Kolei się chciało...

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you