  • 31. Data: 2009-09-16 13:41:02
    Temat: Re: Dziadku Mrozie, przynies prosze...
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > John Smith pisze:
    >> Weź:
    >> - drugiego Pena
    >> - Olkowe 40-150
    >> - kapkę "kropelki"
    >> :-)
    >
    > Kiedy się mi dekielki skończyły:
    > http://forum.olympusclub.pl/showthread.php?t=20487

    No OK, to jeszcze przejściówka u4/3 na 4/3 :-)

    --
    Mirek

  • 32. Data: 2009-09-16 13:47:06
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Janko Muzykant wrote:

    > Obawiam się, że G9 po przeskalowaniu do 5Mpx będzie dawał lepszą jakość.
    > I chyba zacznę go brać do tele.

    oki

  • 33. Data: 2009-09-16 13:55:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Ale przeciez pare "ultrazoom" jest, nie nadaja sie ?

    Nie ze względu na przedrostek ''ultra'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-09-16 16:35:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Sep 2009, MW wrote:

    > Jak już tak się romarzyliśmy...
    > Ja coś szerszego od 30mm i jasnego co najmniej f/1.4.
    > Do Nikona :)

    O ostrości nic nie ma... no to weź Sigmę 30/1.4 i dołóż
    soczewkę tak -1 z przodu, niektóre "popularne" (soczewki)
    powinny wystarczyć, te do okularów bywają wypukłe :|
    W końcu ktoś pobije mazy Janka ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2009-09-16 19:36:23
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Kiedy mam już dwie.

    Z LV, z odchylanym ekranem?
    :>

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 36. Data: 2009-09-16 19:37:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Z LV, z odchylanym ekranem?
    > :>

    A na cóż mi odchylany ekran? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 37. Data: 2009-09-16 20:17:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Janko Muzykant pisze:

    > No to już prawie jest. Tylko praktycznie jest to wyłącznie niewygodna
    > lornetka z ''Imperium kontratakuje'', bo zdjęć jakoś tym nie za bardzo :)

    No masz np. takie cudo techniki jak Samsung Pro 815
    http://www.dpreview.com/reviews/specs/Samsung/samsun
    g_pro815.asp

    Szkło 28-420, z czego po odrzuceniu końców zakres o który pytasz nawet
    nie wygląda tak bardzo tragicznie, a po przymknięciu do podanych 5.6 już
    w ogóle będzie prawie dobrze.

    ISO 400 na papierze nawet jest, chociaż chyba w tym układzie lepiej
    pozostać góra przy 200 (a i to awaryjnie) i trochę odemknąć przysłonę
    (bo światło też na papierze niezłe F2.2 - F4.6)

    Tylko tak do kupy to jest bez sensu - rozmiary lustrzanki, waga
    lustrzanki, jakość z każdej strony gorsza niż w lustrzance.
    Jedyna zaleta w przypadku tego aparatu to IMO wzorcowy interface
    użytkownika i niska cena.

  • 38. Data: 2009-09-17 00:03:36
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > A na cóż mi odchylany ekran? :)

    Jest trendi!
    Tfu!
    ;-)

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 39. Data: 2009-09-17 09:18:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Tylko tak do kupy to jest bez sensu - rozmiary lustrzanki, waga
    > lustrzanki, jakość z każdej strony gorsza niż w lustrzance.

    Tylko że mam już lustrzankę o wadze lustrzanki i jakości lustrzanki :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lanza - ech, to był proszek.../

  • 40. Data: 2009-09-20 15:34:49
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > A ja bym chcial zeby moja 50mm 1.4 byla z cropem tak ostra jak z FF
    > ;-)

    Jest dokładnie tak samo ostry - to Tobie się megapixeluf zachciało :>

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327