  • 51. Data: 2011-01-27 20:23:16
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 15:43, Cavallino pisze:
    > Pieszych na obu przejściach, pojazdy zbliżające się z minimum dwóch
    > kierunków, światła.
    > Mało?
    Czy którejś z tych rzeczy nie musiałby kontrolować skręcając jako
    pierwszy w kolejce?

    Maciek

  • 52. Data: 2011-01-27 21:01:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy którejś z tych rzeczy nie musiałby kontrolować skręcając jako
    > pierwszy w kolejce?

    Ale o co Ci teraz chodzi?
    Bo zapytałeś o coś co nijak nie pasuje do reszty wątku.

  • 53. Data: 2011-01-27 21:01:47
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > To jeszcze był pikuś.
    > Zobacz ten artykuł, w 3 zdaniach podali 3 liczby, które kompletnie się
    > ze sobą nie zgadzają:
    >

    > "BMW potrąciło 86-latka na pasach
    > Do wypadku doszło w czwartek rano w Luboniu na ul. Armii Poznań.
    > Kierujący BMW 68-latek był trzeźwy. 66-latek zmarł w szpitalu. Sprawę
    > bada policja i prokuratura."
    >

    > Więcej...
    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9011772,BMW_p
    otracilo_86_latka_na_pasach.html#ixzz1CFH1Svmo

    Nosz bzdura totalna... zaloze sie, ze nawet tego nikt nie przeczytal
    przed publikacja.

  • 54. Data: 2011-01-27 21:28:08
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Dziadek skręcał w prawo, b. łagodnym łukiem. Nic nie jechało z lewej.
    > On nie zatrzymał się na zielonej strzałce (jak miał obowiązek).
    > Za to zatrzymał się (gwałtownie!) już wjeżdżając na pas przecinanej drogi.
    [...]
    > Wjechałem w jego tył.

    Też kiedyś w podobnej sytuacji jechałem w tył poprzedzającego samochodu
    - pani przede mną ruszyła, ja za nią, pani nagle stanęła, a ja dopiero w
    jej bagażniku ;)

    No, ale do głowy by mi nie przyszło JEJ obwiniać o spowodowanie kolizji!!!

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 55. Data: 2011-01-27 21:28:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-27 15:21, Jotte pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał

    > A po co mi gadać więcej niż raz do nierozumiejącego niedokształta?

    Dobranoc.

  • 56. Data: 2011-01-27 21:32:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-01-27 15:12, Artur Maśląg pisze:

    > Nie jest taka nowa i do tego wcale nie jest uczciwa. Rzeczywistość to
    > na szczęście weryfikuje.

    No paczcie państwo :) A ja kiedyś uderzyłem w tył pewnego samochodu i
    nie dość, że nie dostałem mandatu (w przeciwieństwie do drugiego
    uczestnika kolizji), to jeszcze naprawiłem samochód z jego OC. Po prostu
    zajechał mi drogę zmieniając pas.

    Pozdr,

  • 57. Data: 2011-01-27 21:34:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-27 15:51, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg"<f...@p...com> wrote in message

    > Nie pisalem o _populacji_, tylko o _jezdzacych_. Dzieci ponizej 6 lat jako
    > kierujacy to najbezpieczniejsi kierowcy?. Populacja w tym przypadku akurat
    > tez daje zafalszowane dane.
    > Wystarczy przeczytac i zrozumiec, zamiast pisac o czym innym.

    Ano właśnie - niby wystarczy przeczytać i zrozumieć. Wiesz, ja
    doskonale wiem co próbujesz udowodnić...

    > Wlasnie w ten. Po prostu bylo ich duzo na drogach i kradli co setny, w
    > porownaniu np. do Bentleyow, z ktorych wtedy moze 5 na polskich drogach
    > skradli powiedzmy 1.

    O właśnie - takie tanie pieprzenie by coś tam udowodnić na chwilę.

    > Liczylem ubezpieczenie raz na siebie, a raz na zone i wychodzilo roznie.
    > Zadzwonilem i uslyszalem, ze stawka dla mezczyzn jest nizsza niz dla kobiet.
    > Nie bylo mowy o promocji. Wiecej szczegolow nie znam.

    Ano właśnie - to pewnie podobnie jak z tymi wnioskami w zakresie
    statystyk.

  • 58. Data: 2011-01-27 21:39:06
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Dobranoc.
    Nie zapomnij się wysikać przed snem, bo wiesz co ci się przydarzy...
    Dopiero teraz wpadło mi do głowy sprawdzić cię, Maśląg - setki postów (ponad
    400 w ciągu 4 miesięcy), praktycznie wszystkie bez sensu albo wręcz głupie.
    Jakbym od razu rozpoznał maniaka ze słowotokiem to nawet bym się nie
    odezwał.

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2011-01-27 22:00:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-27 21:39, Jotte pisze:

    > Nie zapomnij się wysikać przed snem, bo wiesz co ci się przydarzy...

    Ciekawe, znaczy niedokształty muszą sikać przed snem... No, byłbym
    zapomniał o Twojej logice - jednak nie pozwalasz o tym zapomnieć :)
    Z każdym Twoim zdaniem jest zabawniej :)

> [...]
    > (ponad 400 w ciągu 4 miesięcy), praktycznie wszystkie bez sensu albo
    > wręcz głupie. Jakbym od razu rozpoznał maniaka ze słowotokiem to nawet

    Napieraj mistrzu od statystyki i dedukcji.

  • 60. Data: 2011-01-27 22:04:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-27 21:32, LEPEK pisze:

> [...]
    > nie dość, że nie dostałem mandatu (w przeciwieństwie do drugiego
    > uczestnika kolizji), to jeszcze naprawiłem samochód z jego OC. Po prostu

    Ano właśnie - jesteś przykładem weryfikacji IRL tej 'uczciwej' zasady.