  • 41. Data: 2011-01-27 15:19:21
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ihpimr$cml$1@inews.gazeta.pl...

    > Niewykluczone, ktos w kazdym razie oklamuje biednych ludzi ;-)

    To jeszcze był pikuś.
    Zobacz ten artykuł, w 3 zdaniach podali 3 liczby, które kompletnie się ze
    sobą nie zgadzają:

    "BMW potrąciło 86-latka na pasach
    Do wypadku doszło w czwartek rano w Luboniu na ul. Armii Poznań.
    Kierujący BMW 68-latek był trzeźwy. 66-latek zmarł w szpitalu. Sprawę bada
    policja i prokuratura."

    Więcej...
    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9011772,BMW_p
    otracilo_86_latka_na_pasach.html#ixzz1CFH1Svmo

  • 42. Data: 2011-01-27 15:21:42
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Możesz powtarzać to sobie do upadłego, ale od tego gadania
    > statystyką się to nie stanie.
    A po co mi gadać więcej niż raz do nierozumiejącego niedokształta?

    > Kiepsko z logiką
    To widzę, ale czemu nad sobą nie spróbujsz popracować?

    > - ja nie mam problemów z dziećmi, nie twierdziłem też,
    > że wolę mieć dużą forsę niż dzieci i nie ja sugerowałem oddawnie ich
    > ich do domu dziecka w związku z możliwymi konsekwencjami ich
    > posiadania.
    Jednak jesteś mądry odwrotnie. Nie rozumiesz czytanego prostego tekstu.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2011-01-27 15:32:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 14:58, Cavallino pisze:
    > To, że praktycznie każdy będzie zaskoczony gdy poprzednik w kolumnie BEZ
    > POWODU stanie na hamulcu.
    Na prostej drodze pewnie tak, chociaż teoretycznie zawsze może pojawić
    się problem, który zmusza do zatrzymania. Pragnę tylko zwrócić uwagę, że
    w w/w przypadku to było coś w rodzaju skrzyżowania :->

    Maciek

  • 44. Data: 2011-01-27 15:35:34
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To, że praktycznie każdy będzie zaskoczony gdy poprzednik w kolumnie BEZ
    > POWODU stanie na hamulcu.

    Na taka okolicznośc powstał zapis ze kierujący pojazdem ma utrzymac taką
    odleglośc do tego pzred nim żeby nie był zaskoczony. Czy rozumiesz pzresłąnie.
    Ten z tyłu ma utrzymać wląściwą odleglość a nie ten z przodu.

  • 45. Data: 2011-01-27 15:37:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Na prostej drodze pewnie tak, chociaż teoretycznie zawsze może pojawić
    > się problem, który zmusza do zatrzymania. Pragnę tylko zwrócić uwagę, że
    > w w/w przypadku to było coś w rodzaju skrzyżowania :->

    Niewiele to zmienia, albo nawet pogarsza szansę, bo masz do obserwowania
    dużo więcej niż Twojego poprzednika, a co za tym idzie reakcja może być
    jeszcze bardziej spóźniona.
    Nigdy nie zostałeś zaskoczony czyimś dziwnym manewrem?

  • 46. Data: 2011-01-27 15:40:23
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 15:37, Cavallino pisze:
> [...]
    > jeszcze bardziej spóźniona.
    > Nigdy nie zostałeś zaskoczony czyimś dziwnym manewrem?
    Poprzednik jeszcze nie skręcił, to co chcesz obserwować, poza jego tyłem
    i ewentualnie najbliższą okolicą? Przelatujące meteoryty?

    Maciek

  • 47. Data: 2011-01-27 15:43:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Poprzednik jeszcze nie skręcił, to co chcesz obserwować, poza jego tyłem
    > i ewentualnie najbliższą okolicą?

    Pieszych na obu przejściach, pojazdy zbliżające się z minimum dwóch
    kierunków, światła.
    Mało?

  • 48. Data: 2011-01-27 15:51:31
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Nieprawda - nawet tutaj przytaczałem statystyki wypadkowe z
    > podziałem na grupy wiekowe, z podaniem populacji dla każdej z tych
    > grup. Wystarczy poszukać, a nie twierdzić, że nie dają prawdziwego
    > obrazu.

    Nie pisalem o _populacji_, tylko o _jezdzacych_. Dzieci ponizej 6 lat jako
    kierujacy to najbezpieczniejsi kierowcy?. Populacja w tym przypadku akurat
    tez daje zafalszowane dane.
    Wystarczy przeczytac i zrozumiec, zamiast pisac o czym innym.

    > Nie, nie w ten sposób.

    Wlasnie w ten. Po prostu bylo ich duzo na drogach i kradli co setny, w
    porownaniu np. do Bentleyow, z ktorych wtedy moze 5 na polskich drogach
    skradli powiedzmy 1.

    > Jakieś szczegóły? Z tego co ja u nich widziałem, to raz mają jakieś
    > promocje dla kobiet innym razem dla mężczyzn. Nie wynika z tego, że
    > mężczyźni mają niższą stawkę niż kobiety.

    Liczylem ubezpieczenie raz na siebie, a raz na zone i wychodzilo roznie.
    Zadzwonilem i uslyszalem, ze stawka dla mezczyzn jest nizsza niz dla kobiet.
    Nie bylo mowy o promocji. Wiecej szczegolow nie znam.

    --
    Axel

  • 49. Data: 2011-01-27 15:54:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jan 2011 14:58:11 +0100, Cavallino wrote:

    >To, że praktycznie każdy będzie zaskoczony gdy poprzednik w kolumnie BEZ
    >POWODU stanie na hamulcu.

    Od tego jest bezpieczny odstep zebys nie byl zaskoczony.
    W koncu jak jest kolumna to masz male mozliwosci obserwacji czy powod
    byl czy nie ..

    J.

  • 50. Data: 2011-01-27 16:08:55
    Temat: Re: Dziadki znowu atakujš
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Od tego jest bezpieczny odstep zebys nie byl zaskoczony.

    Nie - bezpieczny odstęp to jest wtedy, gdy udało sie nie wjechać w
    poprzednika.
    I nic nie zmienia w zaskoczeniu.