  • 31. Data: 2011-01-27 13:48:19
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > LOL. To TY masz "widzenie tunelowe" i przerosło Cię równoczesne
    > skręcanie i patrzenie się przed siebie.

    Pojedź kiedyś za mną, ja wcisnę z nagła hamulec, to zobaczysz tunelowo
    z wirujacymi gwiazdkami. Nie byłeś tam , nie widziałeś sytuacji, ale wiesz
    lepiej - kij tam. Nie będę cię przekonywał.

  • 32. Data: 2011-01-27 14:43:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Pojedź kiedyś za mną, ja wcisnę z nagła hamulec, to zobaczysz tunelowo
    > z wirujacymi gwiazdkami. Nie byłeś tam , nie widziałeś sytuacji, ale wiesz
    > lepiej - kij tam. Nie będę cię przekonywał.
    Ale co chcesz udowodnić? Że się zagapiłeś, czy że siedziałeś mu na dupie
    nie dając sobie szans na wyhamowanie? O zasadzie ograniczonego zaufania
    uczyli na kursie prawa jazdy? No to teraz już wiesz, jak ją należy
    stosować w praktyce, zamiast płakać w poduszkę, że Ci dziadek znienacka
    zahamował, czy wyskoczył przed maskę, czy co tam jeszcze Ci się
    przytrafiło/przytrafi.

    Maciek

  • 33. Data: 2011-01-27 14:47:36
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

> [...]
    > Ale po co to piszę - otóż patrzenie na OC nie pokazuje statystyki
    > stwarzanych zagrożeń, tylko statystykę ich wykrywalności i karalności...

    Nie mam pojęcia po co napisaleś. Chyba tylko dlateg zeby pokazać ze, nazijmy
    to lagodnie, malo odpowiedzialny jesteś. Ty też się nie zatrzymaleś na
    zielonej strzałce. Bo jak bys się zatrzymal to by się z 10 sekund opóźninia
    zrobiło. Czy dziadki są roztrzęsione. Chyba sobie kpisz. To spokojni ludzie
    mający dużo czasu. Dziadkiem jeszcze nie jestem. Ale jak w takiej sytuacji byś
    na mnie trafił i się postawił zamiast przeprosić to w ramach nauki
    poczekalibyśmy a policję. Dostał byś mandat i jakieś punkty. Jest prosta i
    uczciwa zasada. Kto wali z tyłu ten płaci.

  • 34. Data: 2011-01-27 14:52:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-27 11:51, Axel pisze:
    (...)
    > Statystyki wypadkow podawane przez policje nie daja prawdziwego obrazu, bo
    > nie odnosza sie do struktury ilosciowej jezdzacych w rozbiciu na wiek i
    > plec. Zobacz, jak malo wypadkow powoduja kierujacy pojazdami samochodowymi w
    > wieku ponizej 16 lat...

    Nieprawda - nawet tutaj przytaczałem statystyki wypadkowe z
    podziałem na grupy wiekowe, z podaniem populacji dla każdej z tych
    grup. Wystarczy poszukać, a nie twierdzić, że nie dają prawdziwego
    obrazu.

    > W ten sam sposob jeszcze do niedawna najczesciej kradzionymi samochodami w
    > Pl byly maluchy.

    Nie, nie w ten sposób.

    > A tak BTW to ostatnio zaskoczyl mnie Allianz, w ktorym mezczyzni maja nizsza
    > stawke ubezpieczenia niz kobiety.

    Jakieś szczegóły? Z tego co ja u nich widziałem, to raz mają jakieś
    promocje dla kobiet innym razem dla mężczyzn. Nie wynika z tego, że
    mężczyźni mają niższą stawkę niż kobiety.

  • 35. Data: 2011-01-27 14:55:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-27, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Pojedź kiedyś za mną, ja wcisnę z nagła hamulec, to zobaczysz tunelowo
    > z wirujacymi gwiazdkami. Nie byłeś tam , nie widziałeś sytuacji, ale wiesz
    > lepiej - kij tam. Nie będę cię przekonywał.

    Na skrzyżowaniu masz psi obowiązek zachować szczególną ostrożność i masz
    obowiązek zatrzymać za hamującym pojazdem. Bez względu na to czy dziadek
    się czegoś przestraszył, czy też wybiegł mu dzieciak przed maskę.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2011-01-27 14:58:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ale co chcesz udowodnić? Że się zagapiłeś, czy że siedziałeś mu na dupie
    > nie dając sobie szans na wyhamowanie?

    To, że praktycznie każdy będzie zaskoczony gdy poprzednik w kolumnie BEZ
    POWODU stanie na hamulcu.

  • 37. Data: 2011-01-27 15:02:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-27 10:55, Jotte pisze:
    (...)
    > Statystyka, statystyka, i to najprostsza.

    Możesz powtarzać to sobie do upadłego, ale od tego gadania
    statystyką się to nie stanie.

    > Nie filozuj.

    A co, masz problemy choćby z definicjami?

    > No i widzisz? Skapowałeś.

    LOL - Ty jednak nie.

    > A weź ty sam się obsłuż. Ja twoich dzieci topił nie będę, sam je sobie
    > potop.

    Kiepsko z logiką - ja nie mam problemów z dziećmi, nie twierdziłem też,
    że wolę mieć dużą forsę niż dzieci i nie ja sugerowałem oddawnie ich
    ich do domu dziecka w związku z możliwymi konsekwencjami ich
    posiadania.

  • 38. Data: 2011-01-27 15:03:57
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    > poczekalibyśmy a policję. Dostał byś mandat i jakieś punkty. Jest prosta i
    > uczciwa zasada. Kto wali z tyłu ten płaci.

    No popatrz - jakas nowa zasada. Musisz powiedziec to wszystkim tym
    ludziom, ktorym ktos wymusil pierwszenstwo i wjechali w tylek wymuszaczowi.

    m.

  • 39. Data: 2011-01-27 15:09:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > Ale po co to piszę - otóż patrzenie na OC nie pokazuje statystyki
    > stwarzanych zagrożeń, tylko statystykę ich wykrywalności i karalności...

    Nie chcę już kopać leżącego, ale faktycznie z tym "widzeniem tunelowym"
    oraz brakiem umiejętności jednoczesnego skręcenia oraz kontrolowania
    drogi zdrowo się podłożyłeś.

  • 40. Data: 2011-01-27 15:12:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-27 15:03, Marek Giżyński pisze:

    > No popatrz - jakas nowa zasada. Musisz powiedziec to wszystkim tym
    > ludziom, ktorym ktos wymusil pierwszenstwo i wjechali w tylek wymuszaczowi.

    Nie jest taka nowa i do tego wcale nie jest uczciwa. Rzeczywistość to
    na szczęście weryfikuje.