  • Data: 2011-01-27 14:47:36
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

    > .
    >
    > Dziadek skręcał w prawo, b. łagodnym łukiem. Nic nie jechało z lewej.
    > On nie zatrzymał się na zielonej strzałce (jak miał obowiązek).
    > Za to zatrzymał się (gwałtownie!) już wjeżdżając na pas przecinanej drogi.
    > Bo on ma widzenie tunelowe, i nie jest w stanie jednocześnie skręcać
    > i kontrolować drogi. Nikt normalny by tak nie zrobił. Nikt się w tym
    > miejscu nie zatrzymuje, gdy widać z lewej 200 metrów pustego pasa.
    > Wjechałem w jego tył. Uważam, że to on stworzył zagrożenie przez
    > nieprzewidywalny gwałtowny manewr, ale machnąłem ręką i nie kłóciłem
> [...]
    Nie mam pojęcia po co napisaleś. Chyba tylko dlateg zeby pokazać ze, nazijmy
    to lagodnie, malo odpowiedzialny jesteś. Ty też się nie zatrzymaleś na
    zielonej strzałce. Bo jak bys się zatrzymal to by się z 10 sekund opóźninia
    zrobiło. Czy dziadki są roztrzęsione. Chyba sobie kpisz. To spokojni ludzie
    mający dużo czasu. Dziadkiem jeszcze nie jestem. Ale jak w takiej sytuacji byś
    na mnie trafił i się postawił zamiast przeprosić to w ramach nauki
    poczekalibyśmy a policję. Dostał byś mandat i jakieś punkty. Jest prosta i
    uczciwa zasada. Kto wali z tyłu ten płaci.