  • Data: 2011-01-27 14:43:57
    Temat: Re: Dziadki znowu atakują
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pojedź kiedyś za mną, ja wcisnę z nagła hamulec, to zobaczysz tunelowo
    > z wirujacymi gwiazdkami. Nie byłeś tam , nie widziałeś sytuacji, ale wiesz
    > lepiej - kij tam. Nie będę cię przekonywał.
    Ale co chcesz udowodnić? Że się zagapiłeś, czy że siedziałeś mu na dupie
    nie dając sobie szans na wyhamowanie? O zasadzie ograniczonego zaufania
    uczyli na kursie prawa jazdy? No to teraz już wiesz, jak ją należy
    stosować w praktyce, zamiast płakać w poduszkę, że Ci dziadek znienacka
    zahamował, czy wyskoczył przed maskę, czy co tam jeszcze Ci się
    przytrafiło/przytrafi.

    Maciek