  • 151. Data: 2010-02-23 18:20:29
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Chevy pisze:

    > no ale jaka waga np passata czy audi TFSI a forestera i opory powietrza do

    Masa Passata 2.0T to 1520kg, masa Forestera 2.5T to 1510kg, masa Audi
    2.0T FWD to 1570kg (quattro pewnie z 100kg wiecej). Wnioski pozostawiam
    do wyciagniecia samemu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 152. Data: 2010-02-23 18:27:07
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Brzezi pisze:

    > Forester pokona niejednego typowego suwa w terenie...

    SUVa (CRV, RAV4, etc.) na pewno, SAVa (Q7, Cayenne, Touareg) nie sadze.

    > Ale porownujesz rozne typy aut, wiec niedziwota...

    Nie mam na celu za wszelka cene krytykowac Forestera, to na poczatek ;)
    No to np. Audi A4 Allroad (SUW, czyli tak jak Forester), 2.0TFSI 211KM i
    6,9s, roznica mala ale pojemnosc mniejsza a A4 Allroad daje rade grubo.
    Ale nie ma co bic piany ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 153. Data: 2010-02-23 18:28:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Mógłbyś podać konkretny artykuł?

    Poszukaj, możesz to zrobić tak samo jak ja.

    >Rozumiem, że mówisz o konwencji wiedeńskiej, ale na pierwszy rzut oka nic
    >takiego nie znalazłem.

    Było na grupie nie raz.
    Coś o wyprzedzaniu się kolumn pojazdów.

    > Dość długo śledzę grupę, wydawało mi się że Ty z Włocławka.

    Nie każdy kto ma Ceeda jest Motylińskim i pije kawę z komendatem we
    Włocławku. ;-)

  • 154. Data: 2010-02-23 18:28:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    > synek mamusi to ty jestes, po 2 na przepraszam i szacunek trzeba sobei
    > zasłużyc jak narazie ty mnie możesz w dupe pocałować

    PLONK

  • 155. Data: 2010-02-23 18:45:39
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    wow!

  • 156. Data: 2010-02-23 18:48:25
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    heh no to faktycznie, wiem ile wazy passat :) ale myslałem ze forester
    więcej ... wiecej lepiej nie pisze ...

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hm12h5$ol6$1@node1.news.atman.pl...

  • 157. Data: 2010-02-23 19:54:20
    Temat: Re: Dyskryminacja ze wzgledu na marke???
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 23 Feb 2010 17:24:38 +0100, to napisał(a):

    > Bzdura, sama zmiana pasu nie jest manewrem wyprzedzania.

    Nie jest, jest tylko jego częścią.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 158. Data: 2010-02-23 20:11:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mariusz Chwalba pisze:
    > On Mon, 22 Feb 2010 23:50:01 +0100, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Najprzyjemniej się jeździ Vectrą. Najlepiej czarną :-)

    Nie wiem co w tym najprzyjemniejszego.
    Jeździłem kiedyś "policjnym" mondeo Mk2, teraz jeżdżę również
    "policyjną" srebrną Vectrą i wcale nie jest to wcale takie fajne. Po
    prostu jeżdżenie po mieście 35km/h już mi się znudziło, bo zazwyczaj do
    tylu zwalnia kierowca który zobaczył mnie w tylnym lusterku.
    Przez krótki czas nawet było to śmieszne, ale po jakimś czasie staje się
    męczące.
    Jeszcze tylko czekam kiedy próbujący się obejrzeć za siebie kierownik w
    coś przywali.

  • 159. Data: 2010-02-23 20:14:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marjan k...@g...com ...

    > Ja też, choć najbardziej lubię się dowartościowywać wjeżdżając SUVom na
    > warszawskich tablicach ;)
    >
    > Również MSPANC ;)

    no, no - sie kolega wyrobił!!!
    Jeszcze niedawno kapelusznik, a teraz dowcipami leci po bandzie! ;-P

    Dowcip przedni, :))))))

  • 160. Data: 2010-02-23 20:14:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JanuSz j...@p...NO-SPAMonet.pl ...

    > No właśnie, czasami mam problem, kiedy zaczyna się wyprzedzanie.
    > Przykład: wlokę się 55 km/h przez teren zabudowany, dojeżdżam do końca
    > terenu zabudowanego, za mną jedzie jakiś ph w toyocie, przyspieszam i
    > widzę za sobą oddalającą się toyotę z włączonym lewym kierunkowskazem
    > - równocześnie ja wcisnąłem gaz (diesel - nie muszę redukować) i on
    > włączył kierunek i też pewnie jakoś tam zaczął przyspieszać yarisem,
    > wcześniej pewnie redukując. Popełniam wykroczenie, czy nie?

    dlaczego miałbys popełnic wykroczenie - gosc widocznie skreca w lewo.
    BTW czym jezdzisz?