  • 141. Data: 2010-02-23 17:41:14
    Temat: Re: Dyskryminacja ze wzgledu na marke???
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    news:4b840146$1@news.home.net.pl...

    > Bzdura, sama zmiana pasu nie jest manewrem wyprzedzania.

    jak masz 2 pasy to nie ale jak jeden to co ??
    jedziesz chlopie pod prad, wiec jezeli nie wyprzedzasz to albo spisz albo
    jestes najebany...

  • 142. Data: 2010-02-23 17:43:10
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    > Ja trochę wątpię w te 7 sekund w Foresterze... co jakiegoś widzę to
    > jedzie jak muł, nawet jak niby przyspiesza.

    bo nie kazdy ma 2.5 T ten silnik w tym aucie robi dokładnie 7.1 do 100 w
    manualu ...

  • 143. Data: 2010-02-23 17:44:28
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    ciebie to nie rozumiem wogole, 7 sek nie robi na tobie wrazenia a 6.5 z VAG
    robi, ale roznica ja pier ***

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hm105e$iha$2@node2.news.atman.pl...

  • 144. Data: 2010-02-23 17:51:19
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    ok ok w takim razie chyle czoła, mi chodziło o coś całkiem innego. Nie
    miałem na myśli wyprzedzania kolumny bo sam tak robie czasem jak nik sie nei
    zabiera za wyprzedzanie ale chodziło mi o sytuacje w której ty czekasz na
    miejsce z nad przeciwka (jedzie sznur aut nie ma jak wyprzedzic) a koles
    siedzi za toba 10cm od zderzaka i cie wkurwia bo mysli ze jak ma 3.0 to mu
    wszystko wolno i na wszystko ma pierwszenstwo.
    I w momencie gdy robi sie droga pusta ty chcesz wyprzedzac a on ci nie daje.
    Co innego jak wyprzedza razem z toba ty sie chowasz a on idzie dalej wtedy
    jest ok.
    o takie sytuacje mi chodzilo wiec nie bierz sobie do serca tamtych uwag
    jezeli nie dotycza ciebie
    poprostu nie nawidze cwaniactwa
    niektorzy kupili sobie fury ale słoma z butów wystaje
    stad takie zachowanie i lekcewarzenie innych

    pozdro
    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hm0vvc$iha$1@node2.news.atman.pl...

  • 145. Data: 2010-02-23 18:01:18
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hm0l5t$gjb$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > zaobserwowalem na drogach krajowych to jak wyprzedzasz kolumne aut i
    > chcesz juz zakonczyc manewr to wszyscy Ci utrudniaja jego zakonczenie (po
    > prostu nie ustepuja miejsca) a pozniej zaczynaja sie klaksony, dlugie itp.
    > WYDAJE MI SIE, ze jest/byl taki przepis (kiedys ogladalem w tv dyskusje na
    > temat tej odleglosci miedzy TIRami i policjant stwierdzil, ze jest to
    > zasrany obowiazek kierujacego, aby zachowac odleglosc pozwalajaca na
    > swobodne zmieszczenie sie tam innego samochodu. Troche to tlumaczenie
    > naciagane (bo np. inna ogledlosc jest dobra dla Matiza, inna dla Audi A8)

    wszystko ok ale jak ktos wyprzedza na chamca a potem sie ryje to jak to
    nazwać? co by było gdyby wszyscy tak jezdzili? wiesz o co mi chodzi ?

  • 146. Data: 2010-02-23 18:01:48
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Chevy pisze:
    > ciebie to nie rozumiem wogole, 7 sek nie robi na tobie wrazenia a 6.5 z VAG
    > robi, ale roznica ja pier ***

    Nie robi wrazenia, zeby robic oh i ah. Jak na benzyne o takiej
    pojemnosci i turbo to wyjatkowo podle przyspieszenie. Jak widac
    "konkurencja" (w sumie to nie konkurencja, bo Subaru nie aspiruje do
    klasy premium) robi szybciej z mniejszych pojemnosci.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 147. Data: 2010-02-23 18:05:18
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Chevy pisze:
> [...]
    > poprostu nie nawidze cwaniactwa
    > niektorzy kupili sobie fury ale słoma z butów wystaje
    > stad takie zachowanie i lekcewarzenie innych

    Nie ma problemu, nie denerwuje sie, bo nabralem dystantu do grup ;) Poza
    tym czasem ciezko "sie wyrazic" piszac na grupach/forach przez co szybko
    moze dojsc do nieporozumien i niepotrzebnych spiec.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 148. Data: 2010-02-23 18:07:54
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hm11e5$oed$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > i turbo to wyjatkowo podle przyspieszenie. Jak widac "konkurencja" (w
    > sumie to nie konkurencja, bo Subaru nie aspiruje do klasy premium) robi

    no ale jaka waga np passata czy audi TFSI a forestera i opory powietrza do
    tego
    wg mnie auto ktore robi 6-7 do 100 to juz mocna maszyna, patrzac na to ze
    wiekszosc robi 8.5-9.5 przy pojemonosci 2.0 - 2.5
    ale jak przesiadasz się z 5.5sek na 7sek no to faktycznie bez zachwytu

  • 149. Data: 2010-02-23 18:12:04
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 23 lut 2010 o 17:26 GMT, to napisał(a):

    > Ja trochę wątpię w te 7 sekund w Foresterze... co jakiegoś widzę to
    > jedzie jak muł, nawet jak niby przyspiesza.

    Nie koniecznie kazda wersja musi miec najmocniejszy silnik..., moze miec
    tylko 2.0l bez turbiny
    Poza tym najnowasza wersja sie zmulila niezle...

    A tak oglnie poprzednia wersja niewiele ustepowa imprezie,
    http://www.youtube.com/watch?v=-8v5IjSg8bM

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 150. Data: 2010-02-23 18:13:11
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 23 lut 2010 o 16:51 GMT, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Jako SUVa (rekreacyjno-terenowy) nie ale jako SUWa
    > (rekreacyjno-sportowy) tak.

    Forester pokona niejednego typowego suwa w terenie...

> [...]
    > mowiac o Audi A4 2.0TFSI 211KM czy bardzo niesportowym 3.0TDI w tej
    > samej budzie. Fakt, kasa inna 330i czy A4 3.0TDI ale 2.0TFSI jest w

    Ale porownujesz rozne typy aut, wiec niedziwota...

    Pozdrawiam
    Brzezi