  • 161. Data: 2010-02-23 20:48:54
    Temat: Re: Dyskryminacja ze wzgledu na marke???
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > Nie jest, jest tylko jego częścią.

    Jest albo nie jest.

    --
    cokolwiek

  • 162. Data: 2010-02-23 20:49:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    Chevy wrote:

    > jak masz 2 pasy to nie ale jak jeden to co ??

    To się nie da wyprzedzić bo nie ma miejsca.

    > jedziesz chlopie pod prad,
    > wiec jezeli nie wyprzedzasz to albo spisz albo jestes najebany...

    Niczego to nie zmienia.

    --
    cokolwiek

  • 163. Data: 2010-02-23 20:59:12
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie wiem co w tym najprzyjemniejszego.
    > Jeździłem kiedyś "policjnym" mondeo Mk2, teraz jeżdżę również
    > "policyjną" srebrną Vectrą i wcale nie jest to wcale takie fajne. Po
    > prostu jeżdżenie po mieście 35km/h już mi się znudziło, bo zazwyczaj do
    > tylu zwalnia kierowca który zobaczył mnie w tylnym lusterku.
    > Przez krótki czas nawet było to śmieszne, ale po jakimś czasie staje się
    > męczące.
    > Jeszcze tylko czekam kiedy próbujący się obejrzeć za siebie kierownik w
    > coś przywali.

    niektorzy pstuluja tu na grupie, ze tak powinno sie jezdzic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 164. Data: 2010-02-23 21:00:34
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4b8401f3$1@news.home.net.pl...

    > Ale przyspieszałem zanim zaczął manewr. Jeśli swoim manewrem zmusi mnie,
    > bym zgodnie z przepisami przestał przyspieszać, to właśnie utrudni ruch.

    Bzdura. Znajdz w przepisach, gdzie jest o tym, ze nie moze wyprzedzac, jesli
    Ty przyspieszasz.
    Albo podaj definicje utrudniania ruchu, gdzie zaliczono niemozliwosc
    przyspieszenia do utrudniania.

    --
    Axel

  • 165. Data: 2010-02-23 21:03:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > z tym czytaniem z klapy to faktycznie raczej przegięcie, ale jeśli o
    > poprawę jazdy kierowców z wawy to się nie zgodzę, cały weekend spędziłem
    > w wawie i trochę buraków się naoglądałem,

    Najwyraźniej nie ogarniasz miejskiej jazdy, typowe po przyjeździe ze wsi.

    > zwłaszcza tych co mnie
    > poganiali jak jechałem powoli po wyrwach które dla nich widać nie
    > stanowią przeszkody, hmm może auta służbowe lub leasingowe :)

    Pewnie jechałeś po nich jak głupek 30 km/h albo nie pozwalałeś się
    wyprzedzić jadąc samym środkiem.

    --
    cokolwiek

  • 166. Data: 2010-02-23 21:04:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > niektorzy pstuluja tu na grupie, ze tak powinno sie jezdzic.

    Tzn 35km/h patrząc się do tyłu? ;)

    Poza tym jak będzie obowiązek jechać 35, to oni widząc Vectrę we
    wstecznym lusterku będą jechać 20 i problem pozostanie.

  • 167. Data: 2010-02-23 21:05:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > się znudziło, bo zazwyczaj do tylu zwalnia kierowca który zobaczył mnie
    > w tylnym lusterku. Przez krótki czas nawet było to śmieszne, ale po

    A z motocyklami próbowałeś? ;)

    --
    cokolwiek

  • 168. Data: 2010-02-23 21:06:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Axel wrote:

    > Bzdura. Znajdz w przepisach, gdzie jest o tym, ze nie moze wyprzedzac,
    > jesli Ty przyspieszasz.

    Ja nie o tym.

    > Albo podaj definicje utrudniania ruchu, gdzie zaliczono niemozliwosc
    > przyspieszenia do utrudniania.

    A Ty znajdź definicję "odpowiedniej widoczności".

    --
    cokolwiek

  • 169. Data: 2010-02-23 21:24:28
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

> [...]
    > jak jechałem powoli po wyrwach które dla nich widać nie stanowią
    > przeszkody, hmm może auta służbowe lub leasingowe :)

    W porownaniu z tym, jak sie jezdzilo kilka lat temu, jest lepiej, a w
    porownaniu do tego, co sie dzialo 10 lat temu to duza poprawa. Srednia
    kulturalnego zachowania na jezdni rosnie, niestety zwieksza sie liczba
    jezdzacych skrajnie chamsko.
    A co do poganiania? No coz - odpowiem za siebie: jezdze od wielu lat
    samochodami prywatnymi (sluzbowy z kierowca, ale tylko w godzinach pracy
    ;-P) ale nie uwazam samochodu za lokate kapitalu, tylko za narzedzie do
    szybkiego przemieszczania sie. I dlatego wkurzaja mnie kierowcy, zwalniajacy
    do 3km/h przed progami zwalniajacymi, ktore ja przejezdzam 40 km/h bez
    protestow zawieszenia (i nie jezdze terenowka). Ale - ja takich nie poganiam
    (bo wiem, ze poganianie najwyzej spowoduje jeszcze wolniejsza jazde),
    najwyzej staram sie wyprzedzic.

    --
    Axel

  • 170. Data: 2010-02-23 21:27:06
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

> [...]
    > męczące.
    > Jeszcze tylko czekam kiedy próbujący się obejrzeć za siebie kierownik w

    Eee, to po DC na jednopasmowkach nie zwalniaja. Za to na wielopasmowych - z
    reguly na prawy pas i po heblach.
    A jaki fajny efekt jest, jak sie szerokim gestem polozy na podszybiu bialy
    talerz jednorazowy! ;-))))))))

    --
    Axel