  • Data: 2010-02-24 10:44:41
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:
    > Najwyraźniej nie ogarniasz miejskiej jazdy, typowe po przyjeździe ze wsi.

    jesteś kretynem czy tylko na takiego się lansujesz?

    > Pewnie jechałeś po nich jak głupek 30 km/h albo nie pozwalałeś się
    wyprzedzić jadąc samym środkiem.

    jechałem z prędkością która pozwalała przejechać przez przeszkodę bez
    uszczerbku dla auta. Nie jestem człowiekiem który traktuje auto jak
    narzędzie które można niszczyć bo przecież to firmowe. Czy samochód
    firmowy czy prywatny każdy traktuje tak samo. Dlatego nie kupie nigdy
    auta od polaka bo tutaj każdy traktuje auto w taki sam sposób zajechać,
    a potem szukać jelenia który go kupi. Ale "to" to chyba skrót od totalny
    oszołom tego nie pojmie.

    --
    krzysiek82