  • Data: 2010-02-24 11:09:37
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Browarczyk pisze:
    > To jak masz nie slabe auto to nie zbieraj sie do tego wyprzedzania jak
    > sojka za morze tylko wyprzedzaj, bo kurwicy mozna dostac jak jedzie taki
    > przyklejony do TIRa/dostawczaka, miejsca nie zostawi, wyprzedzic sie nie
    > da i wlecze sie kilometrami, bo ON CHCE WYPRZEDZIC.

    być może czeka,aż skończy się linia ciągła lub zakaz wyprzedzania. Ja
    zawsze tak robie, przecież na ciągłej nie wyprzedzę lub na zakazie tylko
    dlatego, że tir lub inne auto jedzie według mojej oceny za wolno.

    Nie umiesz
    > wyprzedzic to daj wyprzedzic innym a sam na kursy doszkalajace sie udaj.

    są tacy co tego potrzebują zgadza się. Natomiast kursy z kultury jazdy
    by się przydały 99,9% kierowców w polsce.

    > A za nie upewnienie sie czy ktos nie wyprzedza i zajechanie mu drogi
    > (kierunkowskaz nie upowaznia do zajezdzania) to mozna dostac mandat a w
    > najlepszym wypadku jak trafisz na nerwowego to dostac w ryj.

    nie nerwowego ale zjeba, ja gdy widzę, że ktoś wyprzedza w niedozwolonym
    miejscu sam zaczynam manewr wyprzedzania gdy tylko jest możliwość w
    postaci braku zakazu i staram się nie widzieć auta które zaczęło ten
    manewr sprzecznie z przepisami. Wtedy wyjątkowo powoli wyprzedzam dając
    nauczkę baranowi.

    --
    krzysiek82