  • Data: 2010-02-23 10:09:04
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-23 07:56, Agent pisze:

    > To zależy. Co powiesz na sytuacje kiedy zaraz po skręcie na skrzyżowaniu
    > (po którym jest długa prosta) zaczynasz się rozpędzać (nie muskając gaz
    > ale wciskając do deski), a koleś zaczyna Cię wyprzedzać zaraz po
    > manewrze zakładając chyba że ma tak mocny silnik (1.9 TDI) że wyprzedzi
    > wszystko. Mnie to bardzo denerwuje bo niby dlaczego ja mam zwalniać? Ja
    > rozumiem sytuację gdy jade ze stałą prędkością bo nie chcę lub nie mogę
    > szybciej jechać ale takie manewry gdzie ja przyspieszam a komuś się
    > wydaję ze to za wolno to już jego problem.

    To "kalizm" w czystej postaci!
    Dlaczego tamten jest zły? Bo chce Ciebie wyprzedzić. A Ty jesteś dobry
    bo masz prawo jechać przed nim!

    PS. A swoją drogą chyba można zakładać, ze Matiz jedzie wolniej niż
    dajmy na to Passat Kombi. Założenie ma logiczne podstawy więc ni dziw się.

    --
    pozdrawiam
    Hubertus Blues