  • Data: 2010-02-23 10:16:11
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    mo wrote:

    > Powiem tak, wolno nie jeżdżę, z małego silniczka tankując dobre paliwo
    > da się jednak sporo wyciągnąć, na pewno zawalidrogą nie jestem (...)

    To, że silniczek wyje, a wszystko wokół trzęsie się i wibruje jak na
    wahadłowcu podczas startu nie oznacza, że dla zewnętrznego obserwatora
    nie jesteś mułem. Matiz ma 17 sekund do setki więc dla normalnego auta
    zawalidrogą będzie zawsze, choćbyś nawet zatankował tam paliwo lotnicze i
    dusił gaz bez opamiętania.

    > Ostatnio pojeździłem innym służbowym znacznie lepszym nowym samochodem i
    > jestem w szoku, wcale nie jeździłem szybciej (...)

    Może tylko wydawało Ci się, że nie jeździłeś szybciej? O ile to auto
    miało normalny silnik, to wręcz trudno byłoby jeździć wolniej...

    > Może to NTG i bardziej na grupę o psychologii ale temat mnie interesuje
    > właśnie w tej kwestii. Co o tym sądzicie? Czy faktycznie część osób
    > ocenia prędkość samochodu i styl jazdy na podstawie.

    Matiz zawsze będzie mniejszym lub większym zawalidroga, bo po prostu
    takie ma osiągi, a dodatkowo jest mały i łatwo go wyprzedzić, więc każdy
    wyprzedza. Co w tym dziwnego?

    --
    cokolwiek