  • Data: 2019-10-03 22:45:14
    Temat: Re: Dyskietki 5.25 - jak odczytać
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Oct 2019 12:32:23 -0700, kangyooni wrote:

    > Ależ mi smaku narobiliście, kupiłem własnie nówkę stacje 5.25"
    > Panasonica :)

    Fajnie. Ale... w jakim celu?

    Mateusz

    PS. Ja dziś przejechałem się na kilku dyskietkach 3.5"... Zapisuję plik
    na jednym komputerze, próbuję odtworzyć na drugim - sector not found.
    Myślę ok, dyskietka padła. Biorę następną. Po kilku doszedłem do wniosku,
    że chyba jednak dyskietki dobre, bo komputer które je zapisał jest w
    stanie je odczytać - a ten drugi nie (i odwrotnie tak samo). Zgaduję, że
    w którejś ze stacji rozjechała się głowica, i obie stacje zapisują
    ścieżki w nieco innym miejscu... Ach, przygody.