  • Data: 2019-10-04 18:16:47
    Temat: Re: Dyskietki 5.25 - jak odczytać
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, October 3, 2019 at 1:45:15 PM UTC-7, Mateusz Viste wrote:

    > Fajnie. Ale... w jakim celu?

    Hobby :) Mam taki mały projekcik - odtworzyć mój komputer z 1993 r. ale wszystko
    nowe. Przynajmniej to, co widac na zewnątrz. Stacje 5.25 miałem identyczną, dobrze że
    nie kupiłem Mitsumi - długi czas były dostępne tez w stanie "NOS" - J.F. wspomniał że
    rysują dyskietki. Obudowa już jest - śliczne, generyczne baby desktop AT z
    wyświetlaczem MHz, na kartonie Made in Taiwan. Teraz jeszcze kolorowy monitor z
    tamtego okresu - to będzie problem. Mała stacja 3.5" to pikuś, nieco większy kłopot -
    dysk, który będzie nadal działał, najlepiej jakiś Conner albo Maxtor - marki których
    już nie ma.

    P.