  • Data: 2019-10-06 23:02:32
    Temat: Re: Dyskietki 5.25 - jak odczytać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04 Oct 2019 21:53:57 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Ale te programy to sterowały bezpośrednio kontrolerem FDC, więc robiły co
    > chciały. Normalne oprogramowanie korzysta z INT 13h, a tam o żadnym
    > korygowaniu czegokolwiek nie ma mowy.

    Nie wiem jak w Amidze, ale pewnie typowo - glowica steruje silnik
    krokowy i polozenia sa stale. Pecetowy naped ma sygnaly kroku i
    kierunku i nic tu nie zmienisz.

    Chociaz ... jakby tak szybko machac glowica w jedna i druga strone ...
    moze by wyszedl jakis mikrokrok ...

    Mozliwe, ze rozkalibrowany naped.

    J.