eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDyski twarde o dużej pojemności do przechowywania danych - problema! › Re: Dyski twarde o dużej pojemności do przechowywania danych - problema!
  • Data: 2011-03-08 18:44:29
    Temat: Re: Dyski twarde o dużej pojemności do przechowywania danych - problema!
    Od: "kk" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby dobrze poszukać to mogę jeszcze znaleźć dziurkarki i czytniki do
    > taśm perforowanych.
    > Może być tylko problem z nośnikiem.

    Kiedyś też chodził mi po głowie pewien pomysł.
    Niestety nie zrobiłem prób.

    Mianowicie miałem do utylizacji sporą ilość taśm VHS.
    Zastanawiałem się, czy dziurkarka dałaby radę coś na takiej taśmie
    wydziurkować.
    Pomijając rozmiar , chociaż właściwie to w urządzeniach 5-bitowych
    szerokośc tasmy była podobna.

    Powstałby wtedy niejako zapis magneto-optyczny o przedłużonej trwałości.