eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDyski twarde o dużej pojemności do przechowywania danych - problema!Re: Dyski twarde o dużej pojemności do przechowywania danych - problema!
  • Data: 2011-03-09 07:31:37
    Temat: Re: Dyski twarde o dużej pojemności do przechowywania danych - problema!
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:il78n9$rss$1@news.onet.pl...
    > Oczywiście wszelkiego rodzaju swoją pracę należy chronić, tym bardziej, im
    > jest cenniejsza oraz ww zależności od sentymentu do niej. Jednak wydaje mi
    > się, że nie jest tego zbyt dużo, jeśli chodzi o praktykę elektronika.

    Według mnie jest wręcz bardzo mało.
    Przez pierwsze 10 lat istnienia PC-tów ważne dane zawsze mieściły mi się na
    jednej dyskietce (najpierw 320k potem 1,44M).
    Mój aktualny backup ma 12MB (trzeba będzie odchudzić, bo 2 lata temu było
    6MB).
    Żadnych informacji (karty katalogowe itp.) pobranych z sieci z założenia nie
    archiwizuję - zakładam, że to problem ich autorów.
    P.G.