  • 11. Data: 2014-06-17 21:42:20
    Temat: Re: Dyski twarde Samsung/Seagate
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-06-17 09:14, Chris pisze:
    > Marek nabazgrał(a):

    > Szkoda że Sony firmowo nie daje dysków Seagate tylko Toshiba albo
    > Hitachi :( zwłaszcza te pierwsze były awaryjne w sprzętach Sony.

    Hitachi ma najmniej awaryjne dyski, nawet jakiś czas temu ktoś
    przeprowadził jakiś test z dyskami i tam to zostało również potwierdzone.

  • 12. Data: 2014-06-17 22:55:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-17 21:42, BQB pisze:

    > Hitachi ma najmniej awaryjne dyski, nawet jakiś czas temu ktoś
    > przeprowadził jakiś test z dyskami i tam to zostało również potwierdzone.

    To się zmieniło jak działają pod szyldem WD, niestety widzę b.dużo
    zwrotów tych dysków.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-06-18 13:26:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-17 22:55, Chris pisze:

    > To się zmieniło jak działają pod szyldem WD, niestety widzę b.dużo
    > zwrotów tych dysków.

    Potwierdź lub sprostuj:

    Dawny IBM, później Hitachi, to teraz WD?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2014-06-18 14:16:34
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Adam nabazgrał(a):

    > Potwierdź lub sprostuj:
    > Dawny IBM, później Hitachi, to teraz WD?

    http://www.hgst.com/
    HGST (formerly Hitachi Global Storage Technologies)
    http://www.wdc.com/en/company/corporateinfo/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-06-19 08:56:41
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Co Wy robicie z dyskami?
    Gotujecie je w mikrofali?

    -----

  • 16. Data: 2014-06-19 20:18:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-06-18 14:16, Chris pisze:
    > Adam nabazgrał(a):

    > http://www.hgst.com/
    > HGST (formerly Hitachi Global Storage Technologies)
    > http://www.wdc.com/en/company/corporateinfo/

    Czyli teraz na świecie są tylko dwie firmy produkujące dyski mechaniczne
    (magnetyczne) WD i Seagate?

  • 17. Data: 2014-06-19 22:28:50
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *BQB* wdusil[a] knefle:

    >Czyli teraz na świecie są tylko dwie firmy produkujące dyski mechaniczne
    >(magnetyczne) WD i Seagate?

    I trudno bedzie dostac quantuma :)

  • 18. Data: 2014-06-20 10:18:09
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Użytkownik BQB napisał:
    > W dniu 2014-06-18 14:16, Chris pisze:

    > Czyli teraz na świecie są tylko dwie firmy produkujące dyski mechaniczne
    > (magnetyczne) WD i Seagate?

    A toshiba?

  • 19. Data: 2014-11-24 13:24:05

    Hitachi są pod nową nazwą HGST.
    A marka HGST nalezy do WD:
    www.hgst.com/hard-drives

    Jest jeszcze Toshiba:
    http://storage.toshiba.com

    -----
    > Czyli teraz na świecie są tylko dwie firmy produkujące dyski mechaniczne WD i
    Seagate?