  • Data: 2012-08-05 22:12:22
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny na kopię
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Trochďż˝ offtopicznie. Poniewaz wrocil mi z serwisu HDD i nie mialem co
    >
    > znim zrobic to kupilem Zyxel NSA301 (245 z�) i jestem pod wra�eniem.
    >
    > Mialem kiedys low endowego NASa ale ten jesst swietny :) Cos, kilka lat
    >
    > robi roznice w rozwiazaniach IT.

    Jesli mogę podciągnąć wątek offtopiczny. (Ja zatrzymałem sie na prockach 300 MHZ wiec
    sorry za głupie pytanie)

    Mam w domu dwa laptopy.
    Żona ma jakies zdjęcia(pliki) i ja ma jakieś zdjęcia(pliki) każdy osobno a jesteśmy
    już pieć lat po ślubie :) i może warto byłoby to zebrać do kupy to wszystko
    pomyślałem.
    I pytanie
    Szukam "czegoś" - domowego serwera plików na który można by było wszystko zrzucić. I
    jak przyjdzie ochota bezproblemów mieć dostęp
    koniecznie przez WIFI
    i w miare idiotodporne
    I ten Zyxel 310 da rade ?