  • Data: 2012-08-05 11:50:08
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny na kopię
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik I.Tichy napisał:

    > Teraz jestem madrzejszy - dalej robie na macierzy backup (dla szybszego
    > dostepu do plikow) ale dodatkow owypalam je na plytkach. To daje
    > mi pewnosc. ze pliki te nie zostana tam juz nigdy zmodyfikowane albo
    > skasowane.

    W domowym "zakresie" backupu mozna uzyc synchronizacji. JA tak robie.
    1TB sync 1TB z uzyciem programu GoodSync. Mozna go ustawic, by robil
    kopie zmienianych plikow (wiec jest powrot do wczesniejszych wersji).
    Dziala to slicznie, bo mozna ustawic co ile czasu ma sie synchronizowac.
    Pomijajac, ze soft obsluguje FTP i inne wynalazki, wiec... mozna
    regularnie wypychac pliki gdzies :)