  • Data: 2012-08-01 22:24:09
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny na kopię
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Green jest bardziej awaryjny. I zwykle ma obecnie rok gwarancji podczas
    > gdy serie serwerowe zwykle mają 5 lat.

    Gwarancja nie ma się nijak do awaryjności, przy odpowiedniej cenie mogę
    Ci dać na dysk i 15 lat gwarancji. Czas gwarancji jest wyliczony przez
    księgowych nie inżynierów. Poza tym na dysk do serwera bezpieczniej jest
    dać więcej gwarancji bo wiadomo, że trafi do macierzy gdzie będzie
    używany bez dotykania aż do zamiany na większy albo zezłomowania gdy
    green trafiający na rynek detaliczny będzie w dużym procencie
    poniewierany przez domorosłych "informatyków", średnio z 20 razy
    przekładany do różnych komputerów, obstukiwany o blaty, macany brudnymi
    paluchami po elektronice itp.