  • Data: 2012-07-31 23:50:11
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny na kopię
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-31 20:11, Mr Misio wrote:

    > Dobrze, ze moje griny o tym nie wiedza :)

    Przeciez to nie znaczy ze maja od razu padac.

    > Mysle, ze ten "poziom" cenowy/jakosciowy czyli dyski desktop/sata to nie
    > bardzo jest co filozofowac o wyzszosci black nad green, bo zamiast
    > doplacac do black sugerowalbym w takim razie UPS-a. Zabezpieczy on
    > kolejne w kolejnosci ogniwo straty danych.

    Tyle ze jest roznica w MTBF i czasie gwarancji, wiec zastosowane
    sa inne (drozsze) materialy i rozwiazania, np. notouch ramp load,
    gdzie glowica nie ma mozliwosci fizycznego kontaktu z talerzem.
    Wiec ad meritum - to patrzac pod katem samego dysku - w tym przypadku
    wzglednie maksymalizuje jego niezawodnosc.

    Choc oczywiscie wlasciwa, czyli niezludna, niezawodnosc danych zapewni
    jedynie dysk n+1 :)

    --

    memento lorem ipsum