  • 21. Data: 2011-10-31 17:59:12
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-31 18:50, Animka wrote:

    > Z tego co wyczytalam na google to trzeba by było dokupić przejściówkę do
    > kabla, żeby ten dysk zewnętrzny 2.5 na USB działał z komputerem.
    > Miałam na myśli konkretnie ten dysk:
    > http://www.ceneo.pl/9063374

    O tym czy kupic przejsciowek czy nie, decydujesz doswiadczalnie. USB2.0
    definiuje maks. prąd na poziomioe 0.5A, dyski potrzebuja ok 0.9-1.0
    A(5V). w zwiazku z czym dyski USB 2.0 beda dzialac tam gdzie producenci
    troszke nie trzymaja sie norm, a to nie jest kwestia jasnej definicji.

    Zarowno na PC jak i notebook dysk moze potrzebowac dodatkowego
    zasilania, ale moze sobie poradzic bez kabla typu "y". Jak to sprawdzic?
    po prostu sprawdzic.

  • 22. Data: 2011-10-31 18:19:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-31 18:59, Rafał Łukawski pisze:
    > Zarowno na PC jak i notebook dysk moze potrzebowac dodatkowego
    > zasilania, ale moze sobie poradzic bez kabla typu "y". Jak to sprawdzic?
    > po prostu sprawdzic.

    Nie mam jeszcze tego dysku. Myślałam o korzystaniu z niego razem z
    komputerem, a nie z laptopem i dlatego pytałam czy dysk 2.5 będzie się
    nadawał do normalnego stacjonarnego komputera.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 23. Data: 2011-10-31 19:45:24
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 31-10-2011 o 19:19:05 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Nie mam jeszcze tego dysku. Myślałam o korzystaniu z niego razem z
    > komputerem, a nie z laptopem i dlatego pytałam czy dysk 2.5 będzie się
    > nadawał do normalnego stacjonarnego komputera.
    Bedzie, i żadnej przejściówki nie potrzebujesz, tylko kabel usb.
    On przejściówkę ma w środku, w obudowie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 24. Data: 2011-10-31 22:34:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-31 20:45, janusz_kk1 pisze:

    > Bedzie, i żadnej przejściówki nie potrzebujesz, tylko kabel usb.
    > On przejściówkę ma w środku, w obudowie.

    Dzięki.

    animka