  • 1. Data: 2011-10-28 19:02:54
    Temat: Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy dysk zewnętrzny 2.5 na USB można podłączyć tylko do laptopa, czy do
    normalnego komputera też można podłączyć i będzie działał?

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 2. Data: 2011-10-28 19:08:46
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Czy dysk zewnętrzny 2.5 na USB można podłączyć tylko do laptopa,
    > czy do normalnego komputera też można podłączyć i będzie działał?

    Uprzedzając miłośników twórczości: to pytanie wbrew pozorom wcale nie jest
    takie głupie. Np. mój LaCie z wyprzedaży w Auchanie da się podłączyć tylko
    do laptopa. Podłączenie do stacjonarnego wymaga alpejskich kombinacji, z
    powodu kabelek długości 5 cm ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2011-10-28 20:03:55
    Od: Robek <l...@n...onet.eu>

    W dniu 2011-10-28 21:08, JoteR pisze:

> [...]
    > podłączyć tylko do laptopa. Podłączenie do stacjonarnego wymaga
    > alpejskich kombinacji, z powodu kabelek długości 5 cm ;->

    Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.

    Robek

  • 4. Data: 2011-10-28 20:06:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Robek" napisał:

    > Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.

    A łyżka na to: niemożliwe? ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2011-10-28 20:15:06
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-28 22:03, Użytkownik Robek napisał:

    > Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.

    To za proste, niektórzy wolą "alpejskie kombinacje"
    zamiast oczywistego rozwiązania.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-10-28 20:21:37
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy dysk zewnętrzny 2.5 na USB można podłączyć tylko do laptopa, czy do
    > normalnego komputera też można podłączyć i będzie działał?

    Nie będzie działał !!!!! Co gorsza spali kompa, instalacje w domu i
    podstacje. Grozi grzywna 1.000.000 ojro. Zadowolony? :)

  • 7. Data: 2011-10-28 20:35:27
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    > To za proste, niektórzy wolą "alpejskie kombinacje"
    > zamiast oczywistego rozwiązania.

    Prrrr... ;)

    Akurat w tym wypadku trzeba pamietac targac ze soba przedluzacz USB,
    bo zeby w LaCie model Triple "tak po prostu dac kabel dobrej jakosci"
    trzeba by podejsc do tematu z siekiera i lutownica... Ot - designerska
    fanaberia.

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 8. Data: 2011-10-28 20:41:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Robek" napisał w wiadomości grup
    > Przeciez sa kable usb, dac dobrej jakosci i bedzie normalnie chodzil.
    Niektóre kieszenie mają wbudowany przewód USB. Znajomy ma taki - dysk musi leżeć
    idealnie poziomo i transfery są znośne. Lekkie odchylenie i transfer jest
    mniejszy, niż przez USB 1.1

  • 9. Data: 2011-10-28 21:29:25
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Animka"

    > Czy dysk zewnętrzny 2.5 na USB można podłączyć [...] do normalnego
    > komputera.

    Norma przewiduje, że normalny może normalnie podłaczyć do normalnego.
    Ale z nienormalnym mogą być już problemy.

    --
    LP

  • 10. Data: 2011-10-28 22:54:49
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Nie będzie działał !!!!! Co gorsza spali kompa, instalacje w domu i podstacje.
    > Grozi grzywna 1.000.000 ojro. Zadowolony? :)
    ~~~~

    Widzę, że Ojciec Dyrektor ma rację - postępująca germanizacja!

    latet