  • 11. Data: 2011-10-29 00:10:30
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Vituniu" 9...@g...goog
    legroups.com

    > To za proste, niektórzy wolą "alpejskie kombinacje"
    > zamiast oczywistego rozwiązania.

    : Prrrr... ;)

    Wio!!!!

    : Akurat w tym wypadku trzeba pamietac targac ze soba przedluzacz USB,

    Ja mam tyle drutów USB, że już zapomniałem, ktory od którego dysku...

    : bo zeby w LaCie model Triple "tak po prostu dac kabel dobrej jakosci"
    : trzeba by podejsc do tematu z siekiera i lutownica... Ot - designerska
    : fanaberia.

    Duraluminium ;) źle łączy się z lutowiem cynowoołowianym...
    A teraz przewody są produkowane ze stopu aluminium i miedzi, nie z miedzi. :)
    Lutowanie tego zwykłym lutowiem nie ma sensu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-10-29 00:15:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" j8f42a$2ai$...@i...gazeta.pl

    > Niektóre kieszenie mają wbudowany przewód USB. Znajomy
    > ma taki - dysk musi leżeć idealnie poziomo i transfery
    > są znośne. Lekkie odchylenie i transfer jest mniejszy,
    > niż przez USB 1.1

    Przykładowo -- odchylenie rzędu 10^-60pi... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-10-29 00:16:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" j8f2gc$bvp$...@n...onet.pl

    > To za proste, niektórzy wolą "alpejskie kombinacje"
    > zamiast oczywistego rozwiązania.

    A ja głowiłem się nad tym -- po co ktoś umieścił dysk na wysokości 10 cm?...
    Bo z takiej wysokości temu komuś -- spadł jakiś dysk zewnętrzny...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2011-10-29 07:40:55
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    > ~~~~
    >
    > Widzę, że Ojciec Dyrektor ma rację - postępująca germanizacja!

    Co Cie dziwi, przeca Animka to facet :)

  • 15. Data: 2011-10-29 12:54:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-28 22:41, qwerty pisze:
> [...]
    > idealnie poziomo i transfery są znośne. Lekkie odchylenie i transfer jest

    Nie pytałam o kieszeniowy tylko o dysk przenośny zewnętrzny.

    Dobra, prędzej rzetelne podpowiedzi znajdę na google.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 16. Data: 2011-10-29 12:55:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-29 09:40, Santana pisze:

    > Użytkownik "Latet"<l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Co Cie dziwi, przeca Animka to facet :)

    Chciałbyś pedziu ! Poszukaj sobie w swoim gronie!

    animka

  • 17. Data: 2011-10-29 13:12:49
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbyś pedziu ! Poszukaj sobie w swoim gronie!

    Odszczekuje, czyli prawda :)

  • 18. Data: 2011-10-30 00:23:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" j8gam2$a76$...@u...news.interia.pl

    > Co Cie dziwi, przeca Animka to facet :)

    Animka jest w tym wieku, w którym płeć nie jest już istotna.
    I nie o wiek XXI mi teraz chodzi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2011-10-30 20:26:26
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-10-2011 o 14:54:28 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Nie pytałam o kieszeniowy tylko o dysk przenośny zewnętrzny.
    >
    > Dobra, prędzej rzetelne podpowiedzi znajdę na google.
    Spokojnie :) będzie ci chodził, system rozpozna go zainstaluje sterowniki
    zamontuje i otworzy
    okienko :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 20. Data: 2011-10-31 17:50:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-30 21:26, janusz_kk1 pisze:

    > Spokojnie :) będzie ci chodził, system rozpozna go zainstaluje sterowniki
    > zamontuje i otworzy
    > okienko :)

    Z tego co wyczytalam na google to trzeba by było dokupić przejściówkę do
    kabla, żeby ten dysk zewnętrzny 2.5 na USB działał z komputerem.
    Miałam na myśli konkretnie ten dysk:
    http://www.ceneo.pl/9063374

    animka