  • Data: 2011-10-31 17:50:17
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny 2.5 na USB
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-30 21:26, janusz_kk1 pisze:

    > Spokojnie :) będzie ci chodził, system rozpozna go zainstaluje sterowniki
    > zamontuje i otworzy
    > okienko :)

    Z tego co wyczytalam na google to trzeba by było dokupić przejściówkę do
    kabla, żeby ten dysk zewnętrzny 2.5 na USB działał z komputerem.
    Miałam na myśli konkretnie ten dysk:
    http://www.ceneo.pl/9063374

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w