  • 31. Data: 2010-11-19 09:03:11
    Temat: Re: Dysk zewn. Transcend StoreJet 500GB nie kopiuje duzych plikow?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 22:53:50 +0100, Marek napisał(a):

    > he he, tak, zdarzają się jej bardzo dziwne komentarze.

    Delikatnie mówiąc...

    > Początkowo sądziłem, że nie czyta uważnie tego o co ludzie pytają.

    Czyta. Ale bez zrozumienia... ;D

    > Potem uznałem, ze to chyba jakiś automat. Pamiętasz takie tabele, z
    > których można było nieskończenie długie przemówienia tworzyć i pozbawione
    > jakiegokolwiek sensu i przekazu? Składało się zdania wybierając dowolny
    > fragment z pierwszej kolumny tabeli, dodając dowolny fragment z drugiej
    > kolumny itd. :-D

    Kojarzę. :)

    > Tu w zasadzie czymś identycznym się popisała, głęboką myślą "przed
    > pierwszym użyciem trzeba dysk sformatować" :-D Tego nawet skomentować
    > się nie da bo pasuje ni przypiął ni wypiął do omawianego problemu :-D

    Standardowo u Niej. :)

    [ House: There's a lot of porn piling up on the Internet. Doesn't download ]
    [ itself. ("House M.D. 3x20 House Training") ]

  • 32. Data: 2010-11-19 09:54:18
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dzięki za pogawędkę i zwrócenie mojej uwagi na specyficzną osobowość
    animki. Nie ukrywam, że do tej pory sądziłem, że to ja niewłaściwie
    dobierałem słowa w dialogach z nią i stąd nieporozumienia. Będę unikał
    wdawania się w dyskusje z tą osobą aby rozmowy nie przekształcały się w
    trollowanie.

  • 33. Data: 2010-11-20 19:58:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-19 10:54, Marek pisze:
> [...]
    > dobierałem słowa w dialogach z nią i stąd nieporozumienia. Będę unikał
    > wdawania się w dyskusje z tą osobą aby rozmowy nie przekształcały się w

    Abyś miał spokój głupi homosiu, a ja przez omyłkę się do ciebie nie
    odezwała już wrzucam cię do klozetu :-) Nie chcę czytać jakiegoś marka

    animka

  • 34. Data: 2010-11-20 22:10:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 20:58:09 +0100, animka napisał(a):

    > Abyś miał spokój głupi homosiu, a ja przez omyłkę się do ciebie nie
    > odezwała już wrzucam cię do klozetu :-) Nie chcę czytać jakiegoś marka

    Jak zwykle niezawodna...

    [ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, ]
    [ a potem pokona doświadczeniem. (znalezione w necie) ]

  • 35. Data: 2011-01-31 03:30:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" ic04q8$685$...@n...net.icm.edu.pl

    > Nie biorę udziału w tej dyskusji lecz przyglądam się jej.
    > Muszę jednak skomentować to co czytam. NIGDZIE w tym wątku
    > nie napisałaś, że dysk należy sformatować na NTFS. Nie dziw
    > się komentarzowi Radka.

    A pisała na co? Jeśli nie -- trzeba zapytać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2011-01-31 03:31:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" ic17fs$edl$...@n...net.icm.edu.pl

    > Gdyby kolega RD wykonał Twoje zalecenie, jest 50% szans
    > na to, że wybrałby znów system FAT zamiast NTFS i pozostałby
    > z dokładnie takim

    Raczej by zapytał sam siebie: ,,po co formatować sformatowany
    dysk'' i doszedłby do wniosku, że problem tkwi w obecnym złym
    sformatowaniu, które trzeba zastąpić poprawnym a skoro nie
    radziła naprawiania, lecz formatowanie -- chyba zasugerowała
    formatowanie inne niż istniejące, czyli zmienienie formatowania.

    Imo mądry pojmie jej intencje skutecznie, zaś głupi nie pojmie
    nawet wówczas, gdy ona napisze, że trzeba sformatować na NTFS.

    Ale chyba lepszym słowem byłoby ,,przeformatowanie''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2011-01-31 03:33:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" ic0vtl$6rh$...@n...news.atman.pl

    > Jak wielką idiotką trzeba być aby nie wpaść że dysk na który
    > ktoś kopiuje pliki jest dyskiem już sformatowanym ?

    Sformatowany też można sformatować.

    -- Ile kartofli?
    -- Dwa kilo?
    -- Ile???
    -- Dwa kilogramy, czyli w skrócie dwa kilo.
    -- Jaka rezystancja?
    -- Dwadzieścia kilo.
    -- Dlaczego mierzysz rezystancję kilogramami?

    -- Proszę papier do dupy.
    -- Nie mówimy do dupy, ale toaletowy.
    -- I mydło.
    -- Toaletowe?
    -- Mydło chcę do rąk, nie do dupy.

    Domyślnie uznała, że sformatować znaczy sformatować na NTFS.
    IMO słusznie uczyniła.

    -- Julka ma telefon (komórkę) w domu?
    -- Nie, w serwisie.
    -- Ziutek ma telefon w domu?
    -- Nie podłączyli mu. (stacjonarnego w TPSA)
    -- Julek ma telefon (numer telefonu do Julki) w domu?

    Itd. -- kontekst wyjaśnia, o co lata.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Czasami wydaje się mi, że Animka to PPalusiński w przebraniu.

  • 38. Data: 2011-02-02 08:11:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2011 04:33, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > -- Ile kartofli?
    > -- Dwa kilo?
    > -- Ile???
    > -- Dwa kilogramy, czyli w skrócie dwa kilo.

    Nie, dwa kilo kartofli to dwa tysiące bulw.

    Kilo == tysiąc.

    [ciach]

    > Domyślnie uznała, że sformatować znaczy sformatować na NTFS.
    > IMO słusznie uczyniła.

    Niby dlaczego?

  • 39. Data: 2011-02-02 22:10:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Ława" iib3k1$9je$...@i...gazeta.pl

    > Nie, dwa kilo kartofli to dwa tysiące bulw.

    > Kilo == tysiąc.

    Nie w warzywniaku. :)

    > Niby dlaczego?

    Bo to typowy format dla dzisiejszych Win
    a PeCet to raczej konstrukcja rodem z M$.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'