  • 1. Data: 2010-11-14 14:05:42
    Temat: Dysk zewnętrzny 2,5" eSATA zasilanie?
    Od: solar <s...@o...pl>

    Chcę kupić dysk zewnętrzny 320-500GB. Pogrzebałem w sieci i wyszło mi,
    że wolałbym 2,5", ponieważ nie potrzebuje dodatkowego zasilania. Mam w
    obudowie wyjście eSATA, więc tak chciałbym podłączać dysk. Znalazłem
    informację, że gotowe dyski 2,5" nie mają wyjścia eSATA, więc
    poskładałbym Wellanda 940J i dysk np. WD.
    Ale znalazłem wzmiankę, że przy podłączeniu przez eSATA i tak muszę
    podłączyć zasilanie zewnętrzne. To prawda? Bo jeśli tak, to w moim
    przypadku traci znaczenie 2,5"...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
    ks. Michał Klepacz

  • 2. Data: 2010-11-14 14:38:19
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny 2,5" eSATA zasilanie?
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2010 15:05:42 +0100, solar napisał(a):

> [...]
    > Ale znalazłem wzmiankę, że przy podłączeniu przez eSATA i tak muszę
    > podłączyć zasilanie zewnętrzne. To prawda? Bo jeśli tak, to w moim

    Tak. To prawda.

  • 3. Data: 2010-11-14 15:05:50
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-14 15:38, Leszek K. pisze:

    > Tak. To prawda.

    Qrcze, niedobrze.
    W takim razie jeszcze jedno pytanie. Welland 940J nie ma w komplecie
    zasilacza. A jakaś obudowa podobnej klasy z zasilaczem? Albo sam
    zasilacz - tylko skąd mam znać parametry przy osobnym zakupie?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie

  • 4. Data: 2010-11-16 16:36:47
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-11-14 15:05, solar pisze:

    > Ale znalazłem wzmiankę, że przy podłączeniu przez eSATA i tak muszę
    > podłączyć zasilanie zewnętrzne. To prawda? Bo jeśli tak, to w moim
    > przypadku traci znaczenie 2,5"...

    Mam taką obudowę (combo eSATA/USB
    http://www.4world.pl/categories/product/71/428), i jako zasilanie
    dołączony był kabelek biorący "prund" ;) z gniazdka USB w komputerze.
    Owszem, bardziej upierdliwe, bo dwa kabelki, ale obchodzimy się bez
    zewnętrznego zasilacza i bądź co bądź możemy korzystać z dobrodziejstw SATA.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl