  • 21. Data: 2010-11-17 19:57:13
    Temat: Re: Dysk zewn. Transcend StoreJet 500GB nie kopiuje duzych plikow?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 19:38:48 +0100, Marek napisał(a):

    (ciach...)
    > Proponuję uczestnikom grupy dać animce PLONKa.

    I pozbawić się takiego kabaretu narażając jednocześnie może kogoś mniej
    doświadczonego na zrobienie sobie kuku przez stosowanie się do rad tej
    Ekspertki?

    [ W kobiecie jest dobre tylko to, co jest w niej najlepsze. ]
    [ (Nicholas de Cohamfort) ]

  • 22. Data: 2010-11-18 06:58:00
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

> [...]
    > sformatowany"
    >
    > Twoja rada była następującej treści:
    >
    > "Przed pierwszym użyciem trzeba dysk sformatować. "
    >
    > Gdyby kolega RD wykonał Twoje zalecenie, jest 50% szans na to, że
    > wybrałby znów system FAT zamiast NTFS i pozostałby z dokładnie takim
    > samym problemem jak na początku wątku. Jeśli nie dostrzegasz tego
    > niuansu swojej wypowiedzi, w dodatku w sposób wulgarny odnosisz się do
    > mnie choć osobiście nigdy w podobny sposób nie postąpiłem wobec Ciebie,
    > to oznacza, że jesteś tu zwykłym trollem.
    >
    > Proponuję uczestnikom grupy dać animce PLONKa.

    Ja nie dam. Już kiedyś pisałem, żę się zakochałem. Serce nie sługa...

    --
    Yakhub

  • 23. Data: 2010-11-18 07:16:11
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

  • 24. Data: 2010-11-18 09:05:45
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-17 20:57, Przemysław Ryk pisze:

    > I pozbawić się takiego kabaretu narażając jednocześnie może kogoś mniej
    > doświadczonego na zrobienie sobie kuku przez stosowanie się do rad tej
    > Ekspertki?

    Kabaret kabaretem, pośmiać się można oczywiście. W tym jednak przypadku
    osobliwe poczucie humoru animki polegające na rzucaniu się do gardeł z
    powodu delikatnego zwrócenia uwagi na brak precyzji w jakimś jej zdaniu
    - nie jest w moim guście. Raczej wygląda mi to na niezaleczone ADHD. Nie
    powinno się naśmiewać z osób chorych.

  • 25. Data: 2010-11-18 09:06:43
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-18 08:16, Yakhub pisze:
    > Ja nie dam. Już kiedyś pisałem, żę się zakochałem. Serce nie sługa...

    Dam na mszę ku Twojej intencji :-)))

  • 26. Data: 2010-11-18 14:07:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 10:05:45 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > powodu delikatnego zwrócenia uwagi na brak precyzji w jakimś jej zdaniu
    > - nie jest w moim guście. Raczej wygląda mi to na niezaleczone ADHD. Nie

    Nie. To po prostu przerost ego. Jak u pewnego bliźniaka...

    [ Love. The slowest form of suicide. (znalezione w necie) ]

  • 27. Data: 2010-11-18 15:08:56
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-18 15:07, Przemysław Ryk pisze:

    > Nie. To po prostu przerost ego. Jak u pewnego bliźniaka...

    Widzę, że już pełną diagnostykę dokonałeś :-D Może i w tym rzecz :-D

  • 28. Data: 2010-11-18 15:37:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 16:08:56 +0100, Marek napisał(a):

    > Widzę, że już pełną diagnostykę dokonałeś :-D Może i w tym rzecz :-D

    Przewija się regularnie po grupach różnych sadząc takie teksty, że się
    popłakać można, wobec czego dostała podniesienie punktacji w scorefile i
    wyróżnienie kolorkiem. :) Niestety - do KFa swojego mnie wrzuciła - nie
    jestem godzien już Jej odpowiedzi dostać. ;D

    [ Humanity's overrated. (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]

  • 29. Data: 2010-11-18 18:17:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-18 10:05, Marek pisze:
> [...]
    > powodu delikatnego zwrócenia uwagi na brak precyzji w jakimś jej zdaniu
    > - nie jest w moim guście. Raczej wygląda mi to na niezaleczone ADHD. Nie

    Czytając dawniej Twoje posty na grupach można stwierdzić, że to
    Ty jednak jesteś chory. Przypomnę Ci może tego Twojego rozjechanego psa
    w IrfanView, który Ci przeszladzał. Szukałes ikonek, hahaha. Trochę się
    już wycwancykowałeś w wymądrzaniu się, ale uważaj! Tylko spróbuj zadać
    jakieś pytanie, prosbę o jakąś poradę to będziesz automatycznie wyśmiany
    GŁĄBIE.

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-11-18 21:53:50
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-18 16:37, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > wyróżnienie kolorkiem. :) Niestety - do KFa swojego mnie wrzuciła - nie
    > jestem godzien już Jej odpowiedzi dostać. ;D

    he he, tak, zdarzają się jej bardzo dziwne komentarze. Początkowo
    sądziłem, że nie czyta uważnie tego o co ludzie pytają. Potem uznałem,
    ze to chyba jakiś automat. Pamiętasz takie tabele, z których można było
    nieskończenie długie przemówienia tworzyć i pozbawione jakiegokolwiek
    sensu i przekazu? Składało się zdania wybierając dowolny fragment z
    pierwszej kolumny tabeli, dodając dowolny fragment z drugiej kolumny
    itd. :-D

    Tu w zasadzie czymś identycznym się popisała, głęboką myślą "przed
    pierwszym użyciem trzeba dysk sformatować" :-D Tego nawet skomentować
    się nie da bo pasuje ni przypiął ni wypiął do omawianego problemu :-D