eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDysk zewn. Transcend StoreJet 500GB nie kopiuje duzych plikow? › Re: Dysk zewn. Transcend StoreJet 500GB nie kopiuje duzych plikow?
  • Data: 2010-11-18 21:53:50
    Temat: Re: Dysk zewn. Transcend StoreJet 500GB nie kopiuje duzych plikow?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-18 16:37, Przemysław Ryk pisze:

    > Przewija się regularnie po grupach różnych sadząc takie teksty, że się
    > popłakać można, wobec czego dostała podniesienie punktacji w scorefile i
    > wyróżnienie kolorkiem. :) Niestety - do KFa swojego mnie wrzuciła - nie
    > jestem godzien już Jej odpowiedzi dostać. ;D

    he he, tak, zdarzają się jej bardzo dziwne komentarze. Początkowo
    sądziłem, że nie czyta uważnie tego o co ludzie pytają. Potem uznałem,
    ze to chyba jakiś automat. Pamiętasz takie tabele, z których można było
    nieskończenie długie przemówienia tworzyć i pozbawione jakiegokolwiek
    sensu i przekazu? Składało się zdania wybierając dowolny fragment z
    pierwszej kolumny tabeli, dodając dowolny fragment z drugiej kolumny
    itd. :-D

    Tu w zasadzie czymś identycznym się popisała, głęboką myślą "przed
    pierwszym użyciem trzeba dysk sformatować" :-D Tego nawet skomentować
    się nie da bo pasuje ni przypiął ni wypiął do omawianego problemu :-D